۷ خرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۳۸
کد خبرنگار: 3090
کد خبر: 85491193
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

جریمه میلیاردی واحد سیلیس ملایر، تاوان ثبت نکردن موجودی در انبار

همدان-ایرنا- رئیس تعزیرات حکومتی ملایر از جریمه یک میلیارد و ۱۰۲ میلیون ریالی برای واحد صنفی عرضه سنگ سیلیس در این شهرستان خبر داد.

سعید کریمی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی ملایر به پرونده قاچاق ۷۰۰ تن سنگ سیلیس به ارزش چهار میلیارد و ۴۱۰ میلیون ریال رسیدگی کرد.

وی ادامه داد: شعبه با توجه به ارائه نشدن مدارک قانونی، اتهام قاچاق را محرز اعلام و متهم را به پرداخت یک میلیارد و ۱۰۲ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان ملایر افزود: جریمه ثبت نکردن موجودی انبارها در سامانه دولت در قانون مبارزه با قاچاق کالا برای متخلفان معادل یک چهارم ارزش کالا محاسبه می شود.

کریمی گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی این محموله را در انبار واحدهای عرضه کننده سنگ سیلیس کشف و گزارش تخلف آنها را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

وی اظهار کرد: سنگ سیلیس پس از فرآوری استفاده بسیاری در صنعت از جمله شیشه، ریخته‌گری، ساختمان و کشاورزی دارد.

ضبط موتور سیکلت قاچاق در همدان

رئیس شعبه هفتم تعزیرات حکومتی همدان گفت: قاچاقچی موتورسیکلت به پرداخت ۷۴۷ میلیون ریال جریمه محکوم شد.

محمود مرادی اظهار کرد: شعبه هفتم بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز همدان به پرونده قاچاق موتورسیکلت رسیدگی کرد.

وی ادامه داد: شعبه پس از بررسی، با توجه به ارائه نکردن مدارک گمرکی، اتهام قاچاق را محرز و علاوه بر ضبط کالای کشف شده، متهم را به پرداخت جزای نقدی محکوم کرد.

رئیس شعبه هفتم تعزیرات حکومتی همدان گفت: ماموران پلیس یگان امداد شهرستان همدان، حین گشت زنی در سطح شهر موتوسیکلت قاچاق را متوقف و پرونده تخلف آن را برای بررسی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

جریمه میلیاردی واحد سیلیس ملایر، تاوان ثبت نکردن موجودی در انبار

تعزیر قاچاقچی پوشاک کهنه خارجی در همدان

رئیس شعبه هفتم تعزیرات حکومتی همدان از محکومیت ۲ میلیارد و ۶۰۸ میلیون ریالی قاچاقچی لباس کهنه خارجی در همدان خبر داد.

مرادی گفت: شعبه هفتم بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز همدان به پرونده قاچاق ۲ هزار و۴۰ عدد پوشاک کهنه خارجی به ارزش یک میلیارد و ۷۰۸ میلیون ریال رسیدگی کرد.

رییس شعبه هفتم تعزیرات حکومتی همدان افزود: شعبه پس از بررسی و با توجه به ارائه نکردن مدارک گمرکی، اتهام قاچاق کالا را محرز و علاوه بر ضبط کالاهای کشف شده متهم را به پرداخت یک میلیارد و ۷۰۸ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مرادی گفت: همچنین شعبه متهم را در ازای ضبط خودرو حامل، معادل ارزش خودرو به پرداخت ۹۰۰ میلیون ریال جریمه و در مجموع به پرداخت بیش از ۲ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد.

وی افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان همدان از یک خودرو سواری محموله کالای قاچاق را کشف و پرونده تخلف آن برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha