فضای تبلیغی در شهر قزوین بیشتر از استان‌های کشور است

قزوین - ایرنا - مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین گفت: فضای تبلیغی در شهر قزوین به لحاظ بالا بودن تعداد مراکز فرهنگی و اماکن تبلیغی بیشتر از استان‌های کشور است.

علیرضا منجم روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تصریح کرد: سازمان زیباسازی شهرداری قزوین حدود ۵۰ درصد درآمدهای خود را از حوزه تبلیغات در فضای شهری تامین کرده و برای نمادها و مبلمان شهری هزینه می‌کند.

وی با بیان اینکه تمام طرح‌های تبلیغاتی در سطح شهر قزوین از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز دریافت می‌کنند، تصریح کرد: ساخت و نصب نمادها در قزوین طی یک دوره ای مورد غفلت واقع شد، اما با توجه به مقدار بودجه سازمان زیباسازی شهرداری قزوین، امسال نگاه ویژه تری به آن خواهیم داشت.

منجم با بیان اینکه در ۲ سال گذشته از نمادهای بومی در سطح شهر قزوین استفاده شده است، یادآور شد: نصب ۱۵ سردیس مفاخر استان قزوین در سه نقطه از شهر، نصب مجسمه شهیدان حسن پور، لشکری و همچنین ساخت سردیس عبیدزاکانی و حمدالله مستوفی از اقدامات سال گذشته بود.

به گفته این مسوول، در ایام نوروز توجه ویژه ای به اماکن گردشگری استان قزوین صورت گرفت و در موضوع پنجاه به در به عنوان یک مراسم بومی و سنتی تبلیغات مفیدی برای آن در سطح شهر انجام شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha