دو مکان در بردسکن خراسان رضوی به نام آیت‌الله رییسی نام‌گذاری شد

مشهد-ایرنا- فرماندار بردسکن گفت: یک بلوار در شهر «شهرآباد» و طرح نهضت ملی شهر «انابد» این شهرستان خراسان رضوی به نام آیت‌الله سید ابراهیم رییسی نام‌گذاری شد.

علی دهقان‌زاده روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: پهنه نهضت ملی مسکن شهر انابد به همت اعضای شورای اسلامی این شهر به پاس خدمات رییس‌جمهور محبوب، پرتلاش و مردمی ایران و برای قدردانی از خدمات این شهید بزرگوار به نام شهید آیت‌الله رییسی نام‌گذاری شد.

وی بیان کرد: در حال حاضر ۱۵۰ واحد مسکونی در پهنه نهضت ملی مسکن انابد در حال ساخت است.

فرماندار بردسکن ادامه داد: همچنین بلوار ورودی شهر شهرآباد با موافقت شورای اسلامی این شهر به نام آیت الله رییسی تغییر کرد.

دهقان زاده گفت: قرار است شورای اسلامی شهر بردسکن نیز به پاس تلاش های رییس‌جمهور شهید نام یکی از معابر این شهر به نام آیت الله رییسی مزین شود.

رییس شورای اسلامی شهرآباد نیز پیش از این گفته بود: بلوار ورودی شهرآباد با اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال و به طول حدود ۲ کیلومتر در دولت سیزدهم به ثمر نشسته است.

احمد نخعی با بیان اینکه با مصوبه شورای اسلامی شهرآباد با نام‌گذاری بلوار به نام «شهید آیت الله رییسی» موافقت شده است، افزود: بخش شهرآباد دروازه جاده ولایت خراسان رضوی است و این نام‌گذاری با اتصال بلوار یاد شده به میدان ولایت کاملا تناسب و سنخیت دارد و امیدواریم به برکت خون این شهید و همراهانش زمینه احداث دروازه ورودی شهر در ابتدای این بلوار در فاز بعدی پروژه نیز فراهم گردد.

شهرستان بردسکن با ۸۵ هزار نفر جمعیت و سه شهر بردسکن، شهرآباد و انابد و ۷۳ روستای بالای ۲۰ خانوار در فاصله ۲۸۰ کیلومتری جنوب غرب مشهد، مرکز استان خراسان رضوی قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha