۱۱ خرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۴۹
کد خبر: 85495257
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شهرداری بردسکن خراسان رضوی هر ماه یک طرح عمرانی را افتتاح می‌کند

مشهد-ایرنا- شهردار بردسکن گفت: این شهرداری هر ماه یک طرح عمرانی و خدماتی را در این شهر خراسان رضوی تکمیل و افتتاح می‌کند.

محمد حسین مدیح روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: هم اکنون بیش از ۲۰ طرح عمرانی و خدماتی در شهر بردسکن توسط ۱۷ پیمانکار در حال اجرا است.

وی به عملیات اجرای آسفالت خیابان «فاطمیه» بردسکن اشاره و بیان کرد: یکی از پروژه‌های خردادماه، آسفالت طرح یادگارماه شهرداری بردسکن با شعار «به نفع مردم» است.

شهردار بردسکن از فعالیت کارگاه تولید جدول با تولید روزانه ۳۰۰ عدد خبرداد و اظهار کرد: پارک خطی «ثامن- صدف- بلوار قدس» و پیاده روسازی بلوار شهید فهمیده و اجرای روشنایی ضلع جنوبی این خیابان در حال اجرا است.

وی ادامه داد: طرح میدان خلیج فارس در بلوار ورودی شهر نیز در حال انجام است و بنای ما بر این است ظرف یک ماه آینده این پروژه تکمیل و مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

مدیح از نصب ۴۵ تابلوی ترافیکی در شهر بردسکن خبر داد و گفت: عملیات اجرایی ساختمان شورای اسلامی شهر بردسکن و احداث اتاق بحران سیلاب در آتش نشانی این شهر نیز به زودی آغاز می شود.

وی تصریح کرد: بودجه شهرداری بردسکن در سال جاری هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال است که ۶۰۰ میلیارد ریال آن صرف پروژه‌های عمرانی می شود.

شهردار بردسکن اظهار کرد: بر اثر جاری شدن سیل و بارش تگرگ بیش از هزار میلیارد ریال به فضای سبز و آسفالت معابر این شهر خسارت وارد شد.

شهرستان بردسکن با ۸۵ هزار نفر جمعیت و سه شهر بردسکن، شهرآباد و انابد و ۷۳ روستای بالای ۲۰ خانوار در فاصله ۲۸۰ کیلومتری جنوب غرب مشهد و مرکز استان خراسان رضوی قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha