۷ خرداد ۱۴۰۳، ۹:۰۸
کد خبرنگار: 1423
کد خبر: 85490549
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پرونده حقوقی به ارزش ۴۰میلیارد ریال در ایلام به سازش انجامید

ایلام - ایرنا - معاون حل اختلاف دادگستری استان ایلام گفت: یک فقره پرونده به ارزش بیش از ۴۰ میلیارد ریال پس از ۹ سال با تلاش ستاد صبر شورای حل اختلاف استان ایلام منجر به سازش شد.

"جبار سپهری" روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این پرونده حقوقی با موضوع اختلاف ملکی منجر به تشکیل چند پرونده دیگر در دادگستری ایلام شده بود که پس از ۹ سال با تلاش و کوشش صلح‌یاران ستاد صبر شهرستان ایلام با صلح و سازش مختومه شد.

وی افزود: این پرونده با موضوع اختلاف ملکی متعلق به سال ۱۳۹۴ در شعبه اول اجرای احکام مدنی مطرح و سپس به ستاد صبر ارجاع و با پیگیری‌های مکرر صلح یاران ستاد صبر شهرستان ایلام مختومه شد.

معاون حل اختلاف دادگستری کل استان ایلام تصریح کرد: خواهان پرونده تنها با دریافت ۱۲ میلیارد ریال از مازاد حق خویش با گذشت، از حقوق خود صرف نظر کرد.

سپهری تصریح کرد: صلح‌یاران با تشکیل جلسات متعدد و دعوت از طرف‌های دعوا، زمینه سازش را فراهم کردند و خواهان پرونده نسبت به تمام پرونده‌های جریانی خود اعلام رضایت کامل کرد.

معاون حل اختلاف دادگستری کل استان ایلام بیان کرد: خواهان پرونده در این راستا اعلام کرد که هیچ گونه طلبی نسبت به خوانده پرونده ندارد و حتی حق هرگونه دعوا اعم از حقوقی و کیفری در حال و آینده را از خود ساقط کرد.

وی با قدردانی از زحمات و تلاش‌های اعضای شوراهای حل اختلاف و هیئت‌های صلح استان در حل و فصل دعاوی و اختلافات از طریق صلح و سازش، اقدام آن‌ها در ترویج فرهنگ عفو و گذشت در جامعه را ارزشمند و اثرگذار دانست و بر بهبود و پیشبرد مستمر این تلاش‌ها تاکید کرد.

به گزارش ایرنا، ۳۰۰ شعبه هیأت صلح با حضور بیش از ۶۰۰ صلح‌یار در استان ایلام فعال است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha