رئیس کل دادگستری بوشهر: نظم موجود در اموال تملیکی مرهون تلاش‌های شهید آیت الله رئیسی است

بوشهر- ایرنا- رئیس کل دادگستری استان بوشهر گفت: نقش شهید آیت الله سید ابراهیم رییسی در سازماندهی انبارها، عملکرد و نظم موجود در اموال تملیکی در دوران ریاست دستگاه قضا و ریاست جمهوری پررنگ و تاثیرگذار است.

مهدی مهرانگیز روز دوشنبه در حاشیه بازدید از انبار مرکزی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی بوشهر در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: اموال تملیکی استان بوشهر در ماه ها و سال های گذشته در جهت ساماندهی و نظم انبارها، جلوگیری از رسوب کالا، فروش و اعاده فعالیت های مناسبی داشته است.

وی افزود: با توجه به این که کالاهای قاچاق بر پیکره اقتصادی کشور ضربات جبران ناپذیری وارد می شود، کشف آن می تواند در توسعه صنایع، ایجاد اشتغال و بهبود شرایط اقتصادی کشور اثرگذار باشد.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر تصریح کرد: برآیند کارکرد سازمان اموال تملیکی می تواند از تضییع حق دولت نیز جلوگیری کند.

مهرانگیز با اشاره به نظم مناسب کالاها در انبارهای اموال تملیکی استان بوشهر گفت: عملکرد این اداره کل از جمله فروش‌های فوق العاده در ۲ سال گذشته نتیجه توجه دولت و دستگاه قضا و همکاری با سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی است.

وی عنوان کرد: یکی از اقدامات بجایی که در اموال تملیکی بوشهر اتفاق افتاده تعیین تکلیف سریع کالاها به خصوص کالاهای فاسدشدنی است که با ارائه دستورات قضایی از رسوب و خرابی آنها جلوگیری می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha