استاندار خراسان‌شمالی: مدیریت دانش نقش ویژه ای در افزایش بهره وری دارد

بجنورد-ایرنا- استاندار خراسان شمالی گفت: مدیریت دانش نقش ویژه ای در افزایش بهره وری ادارات و پویایی سازمان ها دارد.

به گزارش ایرنا، محمدرضا حسین نژاد روز دوشنبه در جلسه کمیته اجرایی مدیریت دانش استانداری خراسان شمالی اظهارکرد: مدیریت دانش در پی تولید، حفظ و نشر دانش موجود در سازمان ها برای آموزش صحیح و اصولی کارمندان است به گونه ای که با بهره گیری از آن می توان از دوباره کاری ها در ادارات جلوگیری کرد.

وی افزود: سال های گذشته تصمیمات و اقدامات موثری در برخی از طرح ها انجام و موجب صرفه جویی در هزینه ها شد که می توان با مستند سازی، این تجربیات را در سایر نقاط استان و حتی کشور نیز استفاده کرد.

استاندار خراسان شمالی با تاکید بر همکاری و همراهی تمام مدیران، خواستار بهره گیری از تجربیات دانش در امور اجرایی شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان‌شمالی نیز با تشریح اقدامات انجام شده در زمینه مدیریت دانش گفت: با استقرار کامل نظام مدیریت دانش در تمام سازمان ها و بهره گیری از تجربیات دانش جدای از کمک به مدیران در زمینه تصمیم گیری موجب پویایی بیش از پیش سازمان ها خواهد شد.

عبدالصمد صفرنژاد از آغاز فرایند تجربه نگاری در استانداری خراسان شمالی و فرمانداری های تابعه خبر داد و افزود: کمیته اجرایی مدیریت دانش استانداری به صورت مستمر موضوع را دنبال خواهد کرد.

استان خراسان شمالی با بیش از یک میلیون نفر جمعیت واقع در شمالشرق کشور است که ۴۴ درصد از جمعیت این استان در روستاها سکونت دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha