ادامه راه شهید جمهور از طریق مشارکت در انتخابات میسر می شود

بجنورد-ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی گفت: ادامه راه شهید جمهور از طریق مشارکت در انتخابات میسر می شود و از این طریق شرایط خوبی را برای آینده کشور رقم می خورد.

به گزارش ایرنا، حسن ناهیدی روز دوشنبه در جلسه ستاد انتخابات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری استان اظهار کرد: تمام دستگاه ها و کمیته ها با کار مضاعف و تلاش شبانه روزی بسترهای لازم را برای انتخابات فراهم کنند.

وی افزود: آمادگی لازم در جهت زیرساخت ها فراهم شده است و از فردا هیات های اجرایی در شهرستان ها شکل می گیرد، هیات های اجرایی همان هایی هستند که در دور گذشته در انتخابات مجلس خبرگان و شورای اسلامی ساماندهی شده بودند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی اضافه کرد: وزارت کشور تلاش دارد در صیانت از آرای مردم تلاش می کند، انتخابات مرحله گذشته در سلامت، رقابت و امنیت کامل برگزار شد و مشارکت حداکثری مردم رقم خواهد خورد.

وی ادامه داد: هماهنگی خوبی با هیات نظارت استان ایجاد شده است و در این بخش خللی وجود ندارد.

ناهیدی گفت: دشمنان پس شهادت رییس جمهور به دنبال ایجاد ناامنی هستند و یکی از فرصت ها این است که در انتخابات حضور پرشوری داشته باشیم و امنبت لازم برقرا باشد.

۹۸ درصد استعلامات انتخابات دور قبل به صورت برخط انجام شد

رییس کمیته فناوری اطلاعات انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری خراسان شمالی گفت: دور گذشته انتخابات ۹۸ درصد استعلامات به صورت برخط انجام شد و از ۹۲۶ شعبه اخذ رای، ۱۹۷ شعبه استعلام لحظه ای آفلاین داشت.

مسعود اشراقی اظهارکرد: ۸۶ درصد استعلامات برخط بالاترین سرعت و کیفیت را داشت.

به گزارش ایرنا، در پی شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و هیأت همراه، براساس اصل ۱۳۱ قانون اساسی و تصمیم رئیس قوه قضاییه، رئیس قوه مقننه و سرپرست قوه مجریه، چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیرماه ۱۴۰۳ در سراسر کشور برگزار می‌شود.

استان خراسان شمالی با بیش از یک میلیون نفر جمعیت واقع در شمالشرق کشور است که ۴۴ درصد از جمعیت این استان در روستاها سکونت دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha