۷ خرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۳۸
کد خبرنگار: 5616
کد خبر: 85491224
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

ماموران قلابی در شهرستان قدس در دام پلیس

۷ خرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۳۸
کد خبر: 85491224
ماموران قلابی در شهرستان قدس در دام پلیس

شهر قدس- ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان قدس از دستگیری ۳ مامور قلابی بابیش از ۲۸ میلیارد ریال اخاذی از شهروندان توسط ماموران پلیس امنیت عمومی خبر داد.

به گزارش ایرنا از خبرگزاری پلیس سرهنگ سید نظام موسوی روز دوشنبه در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی مراجعه تعدای از شهروندان مبنی بر مورد اخاذی قرار گرفتن از سوی ۳نفر که خود را مامور معرفی کرده و از آنان اقدام به کلاهبرداری می کردند، بررسی موضوع بصورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی با انجام اقدامات اطلاعاتی و شواهد و مدارک موفق به شناسایی متهمان شده و با هماهنگی قضائی ۳ مامور قلابی در مخفیگاهشان در شهرستان قدس دستگیر شدند.

ماموران قلابی در شهرستان قدس در دام پلیس

سرهنگ موسوی در ادامه تصریح کرد: متهمان در بازجوئی پلیسی اعلام داشتند که افراد دارای وضعیت مالی مناسب را شناسایی و با لباس مبدل نظامی و انتظامی اقدام به اخاذی با ترفند های مختلف می کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قدس در پایان با بیان اینکه ماموران قلابی بیش از ۲۸ میلیارد ریال از مالباختگان اخاذی کرده اند، تصریح کرد: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شده و شناسائی سایر مالباختگان در دستور کار پلیس می باشد.

شهرستان قدس در غرب استان تهران قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha