استاندار تهران :شرکت های دانش بنیان زمینه ساز اعتماد مردم برای ارتقای تولید هستند + فیلم

ملارد - ایرنا - استاندار تهران شرکت های دانش بنیان را زمینه ساز اعتماد مردم برای مشارکت در تولید دانست به گونه ای که با استفاده از تکنیک ها و روشهای نوین علمی ، بازارهای جدید ایجاد می کنند که نهایتا به جهش تولید منجر خواهد شد .

علیرضا فخاری روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا ،در تعریف جهش تولید گفت : این مهم یک مقوله فرا تولیدی است که با کیفیت و سرعت بالا و همچنین صرف هزینه های کمتر باعبور از موانع و محدودیت های زمانی به دست می آید.

فخاری اضافه کرد: شرکت های دانش بنیان با بهره مندی از این ویژگیها باعث می شوند مردم دارایی های خود را در این عرصه وارد کرده و به نوعی در جهش تولید سهیم باشند .

استاندار تهران افزود: این شرکت ها بایست مدل هایی را طراحی کنند تا مورد توجه مردم قرار گرفته و آنها منابع راکد خود را در اختیار قرار دهند تا این نیازمندی کشور محقق شود .

به گزارش ایرنا ، استاندار تهران روز دوشنبه موضوعاتی مانند آب ،جمعیت و مسکن را از عمده ترین مسائل در استان تهران دانست و تصریح کرد: در شهرستان ملارد نباید دیگر مجوزی برای صنایع آب بَر صادر شود و مصرف غیراصولی در حوزه کشاورزی نیز اصلاح و به سمت قطره ای یا آبیاری برود .

به گزارش ایرنا علیرضا فخاری روز دوشنبه در جمع اعضای ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان تهران که در فرهنگسرای بعثت شهر صفادشت شهرستان ملارد برگزار شد ،خطاب به مدیران دستگاههای دولتی و خدمات رسان گفت: با توجه به ضرورت حمایت از سرمایه گذاران انتظار می رود پس از تائید طرح اولیه و صدور مجوز ، نسبت به تعهداتی مانند تامین آب و برق مورد نیاز آنها پایبند بوده و عمل شود .

استاندار تهران خطاب به اعضای ستاد تسهیل و رفع موانع استان با اشاره به لزوم پرهیز از رفع مسئولیت در برخی تصمیم گیری ها ،بر پیگیری امورات بصورت قاعده مند و توجه به وضعیت آینده زیرساخت ها تاکید کرد .

وی در ادامه ناعدالتی را یکی از عوامل بازدارنده و مایوس کننده در روند کاری و انگیزه سرمایه گذاران بخش خصوصی عنوان کرد و افزود :درباره توزیع منابع زیرزمینی و تخصیص انشعابات و مجوزها به گونه ای عمل شود که همه بخش های تولیدی و صنعتی بتوانند از این منابع به صورت عادلانه استفاده کنند و تعهدات لازم در این زمینه از آنان اخذ شود .

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha