۷ خرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۳۰
کد خبر: 85491059
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار تهران: آب،جمعیت و مسکن از عمده ترین مسائل استان است +فیلم

ملارد - ایرنا - استاندار تهران موضوعاتی مانند آب ،جمعیت و مسکن را از عمده ترین مسائل در استان تهران دانست و تصریح کرد: در شهرستان ملارد نباید دیگر مجوزی برای صنایع آب بَر صادر شود و مصرف غیراصولی در حوزه کشاورزی نیز اصلاح و به سمت قطره ای یا آبیاری برود .

به گزارش ایرنا علیرضا فخاری روز دوشنبه در جمع اعضای ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان تهران که در فرهنگسرای بعثت شهر صفادشت شهرستان ملارد برگزار شد ،خطاب به مدیران دستگاههای دولتی و خدمات رسان گفت: با توجه به ضرورت حمایت از سرمایه گذاران انتظار می رود پس از تائید طرح اولیه و صدور مجوز ، نسبت به تعهداتی مانند تامین آب و برق مورد نیاز آنها پایبند بوده و عمل شود .

استاندار تهران خطاب به اعضای ستاد تسهیل و رفع موانع استان با اشاره به لزوم پرهیز از رفع مسئولیت در برخی تصمیم گیری ها ،بر پیگیری امورات بصورت قاعده مند و توجه به وضعیت آینده زیرساخت ها تاکید کرد .

وی در ادامه ناعدالتی را یکی از عوامل بازدارنده و مایوس کننده در روند کاری و انگیزه سرمایه گذاران بخش خصوصی عنوان کرد و افزود :درباره توزیع منابع زیرزمینی و تخصیص انشعابات و مجوزها به گونه ای عمل شود که همه بخش های تولیدی و صنعتی بتوانند از این منابع به صورت عادلانه استفاده کنند و تعهدات لازم در این زمینه از آنان اخذ شود .

استاندار تهران بحران آب ،جمعیت و مسکن را از عمده ترین مسائل در استان تهران دانست و تصریح کرد در شهرستان ملارد نباید دیگر مجوزی برای صنایع آب بَر صادر شود و مصرف غیراصولی در حوزه کشاورزی نیز اصلاح و به سمت قطره ای یا آبیاری برود .

گفتنی است در این جلسه تعدادی از صاحبان صنایع و تولیدکنندگان ملاردی حضور داشتند که مشکلاتی مانند تامین آب شرب و صنعتی ، افزایش ولتاژ برق ، صدور مجوز توسعه ، استمحال بدهی های بانکی و افزایش سرمایه در گردش را مطرح نمودند که با حضور مدیران کل مربوطه مورد بحث قرار گرفته و تصمیم گیری شد .

مدیرعامل شهرک صنعتی غیردولتی صفادشت هم در این جلسه ضمن بیان آخرین وضعیت زیرساخت ها و خدمات ارائه شده در این شهرک گفت : برای احداث پست ۱۶۳ کیلو وات، مجوز و اعتبار لازم تدارک دیده شده و تامین زمین در بروکراسی اداری معطل مانده است .

به گفته رهگذر شهرک صنعتی غیردولتی صفادشت بعنوان بزرگترین شهرک صنعتی غیردولتی کشور با ۸۰۰ هکتار وسعت و ۶۰۰ واحد فعال برای بیش از ۲۳ هزار نفر اشتغال مستقیم ایجاد کرده است .

صدور فعالیت صنعتی و مشکلات درباره ثبت مجوز در سامانه پنجره واحد اخذ مجوزات از مواردی بود که نماینده لکه صنعتی قبچاق در این جلسه مطرح نمود و مقرر شد از طریق استانداری برای همه ۳۸ لکه صنعتی مصوب در سطح استان تهران پیگیری و اقدام شود .

استاندار تهران: آب،جمعیت و مسکن از عمده ترین مسائل استان است +فیلم
در این گزارش آمده استاندار تهران بهمراه جمعی از اعضای ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان تهران از سه واحد تولیدی بازدید نموده و از نزدیک با روند تولید و مسائل و مشکلات آنها آشنا شدند .

بازدید از شرکت برودت گستر ملارد

استاندار تهران: آب،جمعیت و مسکن از عمده ترین مسائل استان است +فیلم

در بازدید استاندار تهران از شرکت برودت گستر در شهرک صنعتی قبچاق شهرستان ملارد، مسائل و مشکلات این واحد مورد بررسی قرار گرفته و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

در راستای تحقق شعار سال( جهش تولید با مشارکت مردم) و به منظور بررسی وضعیت و مشکلات واحدهای تولیدی، علیرضا فخاری استاندار تهران از شرکت برودت گستر در لکه صنعتی قبچاق شهرستان ملارد بازدید کرد.

براساس این گزارش، در ادامه این بازدید که علی مهری معاون اقتصادی استانداری، امین اسدی سرپرست فرمانداری، کیهان مدیر کل حوزه استاندار و مدیران کل ادارات نیز حضورداشتند، در گفتگو با مدیران این واحد، مسائل و مشکلات آنان مورد بررسی و تصمیمات لازم اتخاذ و در قالب مصوبه به دستگاه های مربوطه ابلاغ شد.

فخاری در این بازدید ضمن آشنایی با فعالیت، میزان تولید و اشتغالزایی در این واحدها، دستورات لازم را برای رفع مشکلات مطرح شده صادر کرد.

گفتنی است، شرکت برودت گستر تولید کننده قطعات یخ ساز یخچال با ظرفیت تولید ۲ میلیون و ۴۰۰ قطعه توانسته است برای ۴۲۰ نفر به صورت مستقیم اشتغال زایی کند.

بازدید از گلخانه گل و گیاه زینتی در شهرستان ملارد

استاندار تهران در ادامه سفر خود به شهرستان ملارد از یک واحد گلخانه گل و گیاه زینتی در روستای دهک شهرستان ملارد بازدید کرد.

فخاری در ادامه بازدید خود از واحدهای تولیدی و صنعتی این شهرستان از یک واحد گلخانه گل و گیاه زینتی بازدید کرده و در گفتگو با مدیران این واحد در جریان فعالیت آن قرار گرفت .این واحده گلخانه‌ای در

مساحت ۷۰۰۰ متر مربع بیش از ۳۰۰ هزار شاخه گل شاخه بریده در سال تولید می کند.

استاندار تهران: آب،جمعیت و مسکن از عمده ترین مسائل استان است +فیلم

بازدید استاندار تهران از کارخانه گروه داروسازی کیمیافام

فخاری از کارخانه گروه داروسازی کیمیافام تنها تولید کننده نسل جدید محصولات ضد عفونی بدون الکل بازدید کرد و در جریان روند تولید این محصول قرار گرفت.

این کارخانه دارویی توانسته است در شهرک صنعتی صفادشت برای ۱۲۰ نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی نماید.

بازدید استاندار تهران از واحد تولیدی فواد الیاف

استاندار تهران: آب،جمعیت و مسکن از عمده ترین مسائل استان است +فیلم

در راستای تحقق شعار سال(جهش تولید با مشارکت مردم ) و به منظور بررسی میدانی وضعیت و مشکلات واحدهای تولیدی، علیرضا فخاری استاندار تهران از واحد تولیدی فواد الیاف در شهرک صنعتی صفادشت بازدید کرد.

براساس این گزارش، در ادامه این بازدید، طی نشستی مسائل و مشکلات این واحد تولیدی مورد بررسی و تصمیمات لازم اتخاذ و در قالب مصوبه به دستگاه های مربوطه ابلاغ شد.

فخاری در این نشست ضمن آشنایی با فعالیت، میزان تولید و اشتغالزایی در این واحدها، دستورات لازم را برای رفع مشکلات مطرح شده صادر کرد.

گفتنی است، شرکت فواد الیافت تولید کننده انواع پتو و رو مبلی فعالیت خود را از سال ۱۳۹۸ در شهرک صنعتی صفادشت آغاز نموده و هم اکنون ۵۰۰ نفر جوان ایرانی بصورت مستقیم و دو شیفت در این واحد تولیدی مشغول به کار می باشند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha