۸ خرداد ۱۴۰۳، ۹:۳۳
کد خبرنگار: 3112
کد خبر: 85491708
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سارق ۴۵ خودروی پراید در بویراحمد دستگیر شد

۸ خرداد ۱۴۰۳، ۹:۳۳
کد خبر: 85491708
سارق ۴۵ خودروی پراید در بویراحمد دستگیر شد

یاسوج-ایرنا- رئیس پلیس آگاهی کهگیلویه و بویراحمد گفت: سارق و مال‌خر ۴۵ خودروی پراید در شهرستان بویراحمد؛ که از بهمن سال گذشته تاکنون سرقت کردند، دستگیر شدند.

"سرهنگ شاپور بهنام پور" روز سه شنبه در گفت وگوی اختصاصی با ایرنا اظهار کرد: سارقان خودروهای پراید مدل پایین فاقد سیستم قفل مرکزی یا ایموبلایزر (mmobilizer) به معنای جلوگیری از حرکت است. و امنیت سوئیچ خودرو را تا حد زیادی افزایش و سرقت بردن ماشین را سخت می‌کند) را در شهر یاسوج سرقت کردند.

مال‌خر: کسی است که به صورت غیرقانونی کالاهای دزدی، قاچاق یا غیرمجاز را خریداری می‌کند و به عنوان واسطه به کسان دیگری می‌فروشد. خریداران نهایی معمولاً از غیرمجاز بودن کالاها آگاه نیستند. مال خری در کشورهای مختلف جرم محسوب می‌شود و مجازات قانونی دارد

بهنام پور ادامه داد: سارق خودروهای سرقتی را به نقاط خلوت حومه شهر یاسوج منتقل کرده و قطعات آنها را با توجه به فرصت و خلوتی مکان سرقت کرده و در نهایت خودروها را رها می کردند.

رئیس پلیس آگاهی کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: با اقدام های پلیسی سارق سابقه دار شناسایی و دستگیر شد و نسبت به سرقت تمامی ۴۵ خودرو اقرار کرد و مال خر را نیز معرفی کرد.

بهنام پور ادامه داد: مال‌خر قطعات را در دیگر استان ها فروخته اگرچه بخش زیادی از قطعه های سرقت شده کشف شدند و مال خر و سارق که هر دو سابقه دار هستند پس از سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha