نمایندگان عمر کوتاه نمایندگی را به مجادلات بی فایده سیاسی صرف نکنند

تهران - ایرنا - رییس سنی موقت مجلس دوازدهم از نمایندگان خواست عمر کوتاه مسئولیت را به مجادلات بی فایده سیاسی صرف نکنند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، علاء الدین بروجردی در جلسه علنی روز سه‌شنبه - ۸ خردادماه - صحن مجلس شورای اسلامی، گفت: ما نمایندگان مجلس همانطور که روز گذشته در مرقد امام راحل بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران با آرمان های امام بیعت کردیم، امروز نیز با مقام معظم رهبری بیعت می‌ کنیم.

رییس سنی دوازدهمین دوره مجلس با اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب در مراسم افتتاحیه مجلس دوازدهم افزود: ایشان فرمودند مجلس جدید می‌تواند درخشش جدید در افق روشن کشور پدید آورد و بر امید و انگیزه ملت بیافزاید.

وی اضافه کرد: ترکیب نمایندگان تازه نفس با منتخبان کارآزموده و مجرب این پیام را می‌رساند که خانه ملت با بهره گیری از اختیاراتش در قانون اساسی و التزام به مسوولیت، می توانند در جمع ارکان کشور نوآوری را با پختگی و سنجیدگی همراه کند و قانونگذاری را از تلاطم، آشفتگی، رکود و سکون دور نگه دارد.

رییس سنی موقت مجلس دوازدهم افزود: نمایندگان در مجلس، با مسابقات بی فایده رسانه‌ای و مجادلات مضر سیاسی، وقت و عمر کوتاه دوران مسوولیت را به آن صرف نکند. چرا که در غیر این صورت حضور نمایندگان در این جایگاه بالا ضایع خواهد شد و این خسارت بزرگی است.

وی در ادامه با قرائت پیام روز گذشته مقام معظم رهبری که در مراسم افتتاحیه مجلس دوازدهم قرائت شد، گفت: از همه بخش‌های مجلس به ویژه معاونت اجرایی، اداره کل مهندسی و پشتیبانی، اداره کل تشریفات، روابط عمومی مجلس شورای اسلامی، یگان‌های حفاظتی و انتظامی و خبرنگاران و اصحاب رسانه بابت برگزاری افتتاحیه تشکر می‌کنم.

وی افزود: امید است رئیس مجلس که امروز انتخاب می‌شود هرچه سریع‌تر نسبت به تشکیل کمیسیون‌های تخصصی به منظور بررسی طرح‌ها و لوایح‌ باقی‌مانده از مجلس قبلی به ویژه آمادگی برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و رای اعتماد به وزرای کابینه اقدام کند و مجلس بتواند در انجام مسئولیت‌های خود موفق واقع شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha