جزییات مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره) در کرمان اعلام شد

کرمان- ایرنا- رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمان با اشاره به ویژه‌برنامه‌های مراسم گرامیداشت ارتحال امام خمینی(ره) در تمامی شهرها و روستاهای استان گفت: این آیین‌ها در بیش‌ از ۲۰۰ نقطه استان برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حسین انجم‌شعاع روز سه‌شنبه در نشست خبری به مناسبت بزرگداشت سی و پنجمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره)، قیام ۱۵ خرداد را منشا و سرآغاز جمهوری اسلامی خواند و افزود: پانزدهم خرداد مراسم گرامیداشت این قیام ساعت ۲۰ در تکیه میدان قلعه شهر کرمان برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: برگزاری بزرگداشت ارتحال امام راحل ویژه بانوان ۹ خرداد در میدان شورا، دعای ندبه و برگزاری یازدهمین سوگواری ملی تعزیه در روستای ده‌زیار از ۱۲ تا ۲۲ خردادماه از جمله دیگر برنامه‌های بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره) است.
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمان اشاره کرد: از استان سه هزار نفر برای شرکت در مراسم ارتحال امام (ره) در پایتخت حضور خواهند یافت.
وی خاطرنشان کرد: در ۱۳ خرداد نیز مراسم محوری ساعت ۲۰ در مسجد امام(ره) شهر کرمان برگزار می‌شود و سخنران آن نیز حجت‌اسلام دولابی مشاور ریاست جمهوری در امور روحانیت خواهد بود.

رییس جمهور شهید تراز خدمت‌رسانی را بالا برد

انجم شعاع همچنین با اشاره به خدمات شهید جمهور و همراهانش افزود: رییس جمهور شهید تراز خدمت‌رسانی به مردم را بالا برد و به مردم بدون منت و خالصانه خدمت کرد.

وی در ادامه با اشاره به ضرورت مشارکت بالای مردم در انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: مردم کشورمان در هشتم تیرماه امسال نیز در انتخابات پیش روی به کسی رای خواهند داد که ادامه دهنده راه رییس جمهور شهید باشد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با تاکید بر اینکه شهید آیت الله رییسی نشان داد می‌توان جهادی و انقلابی کار کرد اظهارداشت: شهید جمهور به‌خوبی به همگان نشان داد که با حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب و در ارتباط با مردم به‌خوبی کارها پیش خواهد رفت.

امام(ره) شخصیتی بی نظیر در عصر حاضر بود

وی همچنین با اشاره به ابعاد مختلف شخصیت جامع امام خمینی( ره) تصریح کرد: امام بزرگوار شخصیتی بی نظیر در عصر حاضر بودند که توانستند بزرگترین انقلاب قرن را ایجاد کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha