۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۵:۴۰
کد خبر: 85474524
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سه هزار زائر کرمانی به مرقد امام راحل اعزام می شوند

۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۵:۴۰
کد خبر: 85474524
سه هزار زائر کرمانی به مرقد امام راحل اعزام می شوند

کرمان - ایرنا - معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمان گفت: سه هزار نفر از اهالی این استان برای شرکت در آیین سی و پنجمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) اعزام می‌شوند.

به گزارش ایرنا و به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، علی بیگ زاده روز یکشنبه در نشست هماهنگی ستاد بزرگداشت سی و پنجمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)، بیان کرد: برنامه‌های محوری سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران از سوی شورای هماهنگی به شهرستان‌ها و ستادها ابلاغ می‌شود.

وی با تاکید بر برنامه‌ریزی و انسجام‌بخشی برای حضور حداکثری زائران مرقد امام به ویژه از قشر جوان ادامه داد: تمام دستگاه‌های اجرایی استان کرمان در زمینه اعزام زائران مراسم ارتحال همکاری لازم را به عمل آورند.

وی با اشاره به فضاسازی مناسب شهری و دستگاه‌ها در شهرستان‌ها و بخش‌ها تصریح کرد: بسیج منابع و امکانات برای خدمت‌رسانی صورت می‌گیرد و مسئولیت اعزام، اسکان و تغذیه زائران به عهده سپاه خواهد بود و اعزام‌ها به صورت مشخص انجام می شود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان نیز با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی گفت: امام راحل از مردم پراکنده، یک امت واحد ساخت و میلیون‌ها نفر را شیفته و مرید خود کرد.

حسین انجم شعاع افزود: نتیجه انقلاب امام راحل را امروز در سرتاسر دنیا در حمایت آزادیخواهان جهان و دانشگاه‌های آمریکا می‌بینیم؛ برای معرفی شخصیت و رفتار و کردار حضرت امام، می‌طلبد که با توان و انرژی کامل پای کار بیاییم به ویژه در مدارس و دانشگاه‌ها و سایر اقشار جامعه.

وی تصریح کرد: بخش مراسم و آیین محوری بزرگداشت ارتحال حضرت امام راحل، شب ۱۴ خرداد ماه در مسجد امام کرمان برگزار می‌شود و در سایر اماکن مذهبی و مساجد نیز برنامه خواهیم داشت.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: در بخش محتوایی نیز برنامه‌هایی از جمله مسابقات، جشنواره، کارهای فرهنگی، تبلیغی و هنری برای معرفی شخصیت بزرگ امام به کار گیریم.

مسئول اردویی سپاه ثارالله کرمان با اشاره به پیش‌بینی برای اعزام سه هزار کرمانی به مرقد مطهر امام راحل گفت: برنامه‌های امسال سالگرد ارتحال امام‌ خمینی (ره) با شعار "وعده صادق" دنبال می‌کنیم.

غلامعباس نکونام افزود: ۸۰ دستگاه اتوبوس برای اعزام زائران کرمانی به مرقد مطهر امام خمینی (ره) در نظر گرفته شده و تدابیر لازم در صورت لزوم جایگزینی اتوبوس نیز دیده شده است.

وی خاطرنشان کرد: ثبت‌نام از زائران در حال انجام است و با هر اتوبوس یک روحانی و یک مبلغ نیز اعزام می‌شود و تلاش شده که اعزامی‌ها از جوانان و نوبت اولی باشند.

مسئول اردویی سپاه ثارالله کرمانی تصریح کرد: در راستای جهاد تبیین، روشنگری موضوعات روز و شناخت بیشتر ابعاد شخصیتی امام راحل در این سفر دیده شده و توقف چند ساعته در قم و زیارت حضرت معصومه (س) در نظر گرفته شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha