فرماندار: بیش از ۲ هزار نفر شغل در گیلانغرب ایجاد شد

قصرشیرین- ایرنا- فرماندار گیلانغرب گفت: پارسال تاکنون در مجموع ۲ هزار و ۱۱ نفر شغل ثبت شده در سامانه رصد برای افراد بیکار در این شهرستان ایجاد شده که معادل ۱۲۱ درصد سهم تعهد اشتغال این شهرستان است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علیرضا نظری روز سه‌شنبه در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری گیلانغرب، افزود: سهم تعهد اشتغال این شهرستان در سال جاری یک هزار و ۶۶۶ نفر شغل است که تاکنون ۲ هزار و ۱۱ نفر شغل آن ایجاد شده است.

وی اظهار کرد: در مجموع طی ۱۲ جلسه کارگروه اشتغال در سال ۱۴۰۲ در شهرستان گیلانغرب ۷۵طرح کارفرمایی در قالب ۶۸ مصوبه با اشتغالزایی ۳۱۰ نفر با یک هزار و ۳۶۶ میلیارد و ۷۲۰میلیون ریال به تصویب رسید.

فرماندار گیلانغرب با تاکید بر لزوم نظارت و راستی آزمایی اجرای طرح‌ها از بانک‌های عامل خواست تا ۳۱ خردادماه نسبت به پرداخت تسهیلات طرح‌های باقیمانده اقدام نمایند.

نظری ادامه داد: در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان گیلانغرب پنج طرح بوم گردی، گردشگری و دامپروری به تصویب رسید که برای ایجاد این طرح‌ها با اشتغال زایی ۱۵ نفر ۵۰ میلیارد ریال تسهیلات در نظر گرفته شده است.

نظری بر شناسایی و رصد و اشراف کامل موانع موجود بر سر راه توسعه و تقویت اشتغال پایدار توسط دستگاه های عضو کارگروه اشتغال تاکید کرد.

گیلانغرب در غرب کرمانشاه بیش از ۷۲ هزار نفر جمعیت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha