بخشودگی ۱۰۰ درصدی جرائم از زبان رئیس امور مالیاتی بوشهر

بوشهر- ایرنا- مدیرکل امور مالیاتی استان بوشهر گفت: مودیانی که تا بیستم خردادماه نسبت به ارسال فهرست حقوق بگیران خود و پرداخت یا ترتیب پرداخت مالیات آن برای حقوق و مزایای فروردین ماه امسال اقدام کنند، از بخشودگی ۱۰۰ درصدی جرائم مالیات متعلقه برخوردار می شوند.

«جواد رستمی» روز سه شنبه در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: با توجه به تغییرات سامانه دریافت فهرست حقوق و دستمزد و به منظور تکریم مودیان مالیاتی و فراهم کردن زمینه اجرای صحیح تکالیف قانونی برای آنها، این تصمیم اتخاذ شده است.

وی افزود: صاحبان مشاغل خودرویی که مجموع درآمد ارایه خدمات آنها در سال ۱۴۰۲ تا سقف ۱۸۰ میلیارد ریال بوده می توانند از تبصره ماده ۱۰۰ استفاده کنند.

مدیرکل امور مالیاتی استان بوشهر تصریح کرد: مودیان مشمول در صورت استفاده از تبصره ۱۰۰، تکلیفی برای تسلیم اظهارنامه مالیاتی و اسناد و مدارک نخواهند داشت و مالیات آنها بصورت مقطوع تعیین خواهد شد.

رستمی ادامه داد: آن گروه از صاحبان مشاغل خودرویی که میزان درآمد ارائه خدمات آنها بیش از ۱۸۰ میلیارد ریال است، مشمول این دستور العمل نبوده و مکلفند ضمن ارایه به موقع اظهارنامه، مالیات مقرر عملکرد سال ۱۴۰۲ را حداکثر تا پایان خردادماه ۱۴۰۳ پرداخت کنند.

وی بیان کرد: این افراد در صورت عدم پرداخت مالیات در مهلت یاد شده مشمول جریمه می شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha