احداث خانه ایثار ضروری ترین نیاز جامعه ایثارگران ایلام است

ایلام -ایرنا- سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام با تاکید بر لزوم همکاری دستگاه‌های اجرایی مرتبط برای احداث خانه ایثار در این استان، گفت: احداث خانه ایثار ضروری ترین نیاز جامعه ایثارگران ایلام است.

به گزارش ایرنا، «محمد رحیمی» روز سه‌شنبه در بیست و پنجمین جلسه شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت استات با گرامیداشت یاد و خاطره سه هزار شهید و شهدای خدمت، اظهار کرد: خانه‌های ایثار از جمله نیازهای اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام برای جامعه هدف است.

وی بیان کرد: برای احداث خانه های ایثار نیازمند همکاری دستگاه های اجرایی به خصوص آموزش و پرورش هستیم.

سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام با اشاره به اینکه ساماندهی تابلوهای شهدای بلوار فرودگاه ایلام نیازمند همکاری شهرداری است،افزود: شهرداری ایلام در زمینه ساماندهی گلزار شهدای گمنام شهر ایلام همکاری کند.

رحیمی تصریح کرد: در ساماندهی گلزار شهدا در شهرستان های استان اتفاقات خوبی رخ داده و برای ساماندهی مابقی گلزارهای شهدا نیازمند همکاری فرمانداران هستیم.

وی با بیان اینکه ۱۱۸ گلزار شهدا در استان ایلام وجود دارد، ابراز کرد: سال گذشته پنج گلزار شهدا در سطح استان با اعتباری در حدود ۵۰ میلیارد ریال ساماندهی شده است.

سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام با تقدیر از مدیران و شخص استاندار ایلام در بحث دیدار با خانواده های معظم شهدا، خاطرنشان کرد: در سال جاری تعداد دیدارها با خانواده های معظم شهدا در قالب طرح سپاس افزایش خواهد یافت.

به گزارش ایرنا ۱۰۲ هزار نفر جامعه ایثارگری استان ایلام را تشکیل می‌دهد.

خانه‌های ایثار برای نگهداری از جانبازان بالای ۷۰ درصد ایجاد می شوند.

۱۵ هزار و ۷۰۰ نفر جانباز در استان ایلام تحت پوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران بوده که از این تعداد ۱۴ نفر جانباز قطع نخاعی هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha