۸ خرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۳۰
کد خبرنگار: 965
کد خبر: 85492418
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه دزفول: چهاردهم خرداد فرصتی برای بازخوانی آرمان‌های انقلاب است

دزفول – ایرنا – امام جمعه دزفول، گفت: چهاردهم خرداد سالروز ارتحال معمار کبیر انقلاب، فرصتی برای بازخوانی آرمان‌های انقلاب و تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین مسعود بهرامپور عصر سه شنبه در یکصد و پنجاه و پنجمین نشست شورای فرهنگ عمومی دزفول در دفتر امام جمعه این شهرستان، افزود: بهره گیری از مناسبت‌های ملی و مذهبی پیش رو برای بصیرت بخشی در جامعه ضروری است.

وی ادامه داد: آیین ارتحال معمار کبیر انقلاب از بزرگترین شعایر انقلاب اسلامی است و همه دستگاه‌ها برای بزرگداشت باشکوه این روز مسوولیت دارند.

امام جمعه دزفول بیان کرد: ستاد سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در فرمانداری برای اعزام ۵۰۰ نفر از دزفول به مرقد امام راحل تشکیل شده است و باید تدابیر لازم برای برگزاری برنامه‌های مختلف به این مناسبت در دزفول دیده شود.

وی با تاکید بر لزوم مردمی ماندن برنامه های سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در این شهرستان افزود: برنامه های متعددی برای گرامیداشت معمار کبیر انقلاب در تمام شهرهای شهرستان و بقاع متبرک شاخص دزفول باید پیش بینی شود.

آیت الله رییسی به وعده‌های خود به مردم عمل کرد

امام جمعه دزفول با تسلیت رحلت شهادت گونه رییس جمهور و همراهان وی در سانحه سقوط بالگرد گفت: شهادت آیت الله رییسی اگر چه موجب عزادار شدن ملت ایران شد ولی معیاری بزرگ برای انتخاب رییس جمهور را ایجاد کرد.

وی با بیان اینکه آیت الله رییسی شبانه روز در میدان خدمت به مردم بود و به وعده‌های خود به مردم عمل کرد، افزود: رییس جمهور شهید در شرایطی مسوولیت قوه مجریه را به عهده گرفت که کشور در لبه پرتگاه بود و تلاش‌های شبانه روزی این شهید خدوم، ایران اسلامی را به کشوری مقتدر و قابل احترام در دنیا تبدیل کرد.

حجت الاسلام بهرامپور ملت ایران اسلامی را بصیر و متحد دانست و گفت: ایران اسلامی دارای استحکام درونی است و چنین حوادثی سوگواری اگرچه بزرگ ولی خللی در مسیر حرکتی ملت بزرگ ایران ایجاد نخواهد کرد.

۲۸۳ برنامه توسط موسسه ثارالله سال گذشته در دزفول برگزار شد

مدیر موسسه ثارالله دزفول با بیان اینکه بخش زیادی از بار اجرای برنامه های مختلف به دوش موسسه ثارالله است، گفت: موسسه ثارالله سال گذشته ۲۸۳ برنامه، نشست و همایش از جمله ۴۰ پخش زنده تلویزیونی داشت.

حسن فضیلت پناه با انتقاد از همکاری نکردن دستگاه‌های مختلف این شهرستان ادامه داد: متاسفانه هیچ کمکی از دستگاه‌های شهرستان به این موسسه انجام نشده است.

وی افزود: برخلاف تصور عمومی که حسینیه ثارالله وابسته به سپاه پاسداران است، این حسینیه یکی از زیرمجموعه های موسسه ثارالله و دارای هویت مستقل و سازمانی مردم نهاد است.

اعزام ۵۰۰ نفر از دزفول برای ارتحال امام خمینی(ره) به تهران

به گزارش ایرنا، مراسم مرکزی گرامیداشت ارتحال معمار کبیر انقلاب سال های گذشته در مسجد امام خمینی(ره) این شهر برگزار می شد که در این نشست مقرر شد، مراسم امسال یکشنبه شب سیزدهم خرداد در حرم سبزقبا(ع) دزفول با حضور سخنران کشوری برگزار شود.

اعزام ۱۲ دستگاه اتوبوس با استعداد ۵۰۰ نفر از دزفول به مرقد امام خمینی(ره) به مناسبت ارتحال امام راحل، برنامه ریزی شده که ثبت نام از علاقمند توسط سپاه انجام و اتوبوس های لازم نیز توسط فرمانداری تامین شده است.

برگزاری نشست‌های بصیرت افزایی با حضور هادیان سیاسی ناحیه مقاومت بسیج، برگزاری ویژه برنامه ارتحال امام ویژه بانوان در بقعه علی مالک و همچنین برگزاری آیین هایی در بقاع متبرک رودبند، سبزقبا(ع) و قدمگاه امام رضا(ع) از دیگر برنامه های پیش بینی شده برای گرامیداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در این شهرستان است.

برپایی موکب، برگزاری مسابقه فرهنگی و آذین بندی شهر از دیگر برنامه های پیش بینی شده برای بزرگداشت ارتحال امام در این نشست بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha