۱۳ خرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۵۱
کد خبرنگار: 965
کد خبر: 85497283
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۵۰۰ زایر دزفولی به مرقد مطهر امام (ره) اعزام شدند

۱۳ خرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۵۱
کد خبر: 85497283
۵۰۰ زایر دزفولی به مرقد مطهر امام (ره) اعزام شدند

دزفول – ایرنا - ۵۰۰ نفر از شیفتگان امام خمینی (ره ) روز یکشنبه در آیینی به مرقد مطهر بنیانگذار انقلاب اسلامی برای حضور در آیین سالگرد ارتحال حضرت امام اعزام شدند.

به گزارش ایرنا، امام جمعه دزفول در این آیین با تسلیت سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی گفت: حضور در مرقد امام خمینی(ره) فرصتی برای بازخوانی آرمان‌های انقلاب و تجدید بیعت با امام خامنه‌ای است.

حجت الاسلام و المسلمین مسعود بهرامپور، حضور در محضر امام خامنه‌ای در جوار حرم بنیانگذار انقلاب اسلامی را توفیقی بزرگ دانست و افزود: اعزام کاروان به مرقد امام راحل به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) تجدید بیعت دوباره با امام و رهبر معظم انقلاب است.

وی امام خمینی(ره) را احیاگر شریعت دانست و ادامه داد: امام خمینی(ره) شخصیتی بزرگ است که تمام تاریخ معاصر را متحول کرده و گرامیداشت یاد و نام این شخصیت عظیم بر همه لازم است.

حجت الاسلام بهرامپور اظهارکرد: تحولات امروز جهان و شکست‌های پی در پی جبهه استکبار به برکت نام خمینی کبیر است.

۵۰۰ زایر دزفولی به مرقد مطهر امام (ره) اعزام شدند

آیین ارتحال معمار کبیر انقلاب از بزرگترین شعایر انقلاب اسلامی است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول گفت: ۵۰۰ نفر در قالب ۱۲ اتوبوس از دزفول به نمایندگی از مردم ولایتمدار این شهرستان برای تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب به مرقد امام راحل اعزام شد.

سرهنگ پاسدار بهروز حکمت پور افزود: برنامه‌های فرهنگی متعددی برای این کاروان اعزامی از جمله زیارت حرم حضرت معصومه(س) و حضور در مسجد مقدس جمکران برنامه ریزی شده است.

وی آیین ارتحال معمار کبیر انقلاب را از بزرگترین شعایر انقلاب اسلامی دانست و ادامه داد: چهاردهم خرداد سالروز ارتحال بنیان گذار انقلاب اسلامی، فرصتی برای معرفی و آشنایی بیشتر جوانان و نوجوانان با آرمان‌ها و اندیشه‌های امام راحل است.

به گزارش ایرنا، امام خمینی بنیانگذار جمهوری اسلامی شامگاه ۱۳ خرداد ۱۳۶۸ خورشیدی در ۸۶ سالگی در بیمارستان تهران درگذشت و خبر ارتحال ایشان صبح چهاردهم خرداد از طریق رادیو و تلویزیون به طور رسمی اعلام شد.

پس از ارتحال امام خمینی(ره)، مجلس خبرگان رهبری با برگزاری نشستی مهم و تاریخی به اتفاق آرا، حضرت آیت الله سیدعلی خامنه‌ای را به عنوان رهبری نظام اسلامی انتخاب کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha