۸ خرداد ۱۴۰۳، ۱۶:۱۹
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 85492527
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

یک هزار و ۸۵۰ محیط بان از آموزش های زیست محیطی برخوردار شدند

کرج - ایرنا - معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: یک هزار و ۸۵۰ محیط بان از آموزش های لازم در زمینه های امور حقوقی و زیست محیطی برخوردار شدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، " علی سلاجقه" روز سه شنبه در بازدید از مرکز آموزش و تربیت محیط بان کشور واقع در استان البرز افزود: عدم برخورداری از آموزش های حقوقی و زیست محیطی مشکلاتی سبب شده بود محیط بانان از حقوق اجتماعی خود آگاهی نداشته باشند.

وی اظهار کرد: بنابراین این مهم را به جد مورد پیگیری قرار داده ایم و با اجرای آموزش های ضمن خدمت برای محیط بانان درصدد تامین امکانات بهتر برای آنان هستیم.

سلاجقه تاکید کرد: افزایش تجهیزات و امکانات محیط بانان از دیگر موارد مهمی است که در دولت به جد پیگیری می شود.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور پس از ادای احترام به یادبود شهید جمهور و شهدای خدمت با نثار گل و فاتحه در مرکز آموزش و تربیت محیط بانان کشور واقع در استان البرز با حضور در کلاسهای آموزش محیط بانان با آنان گفت و گو کرد و وضعیت معیشتی و اداری هریک از محیط بانان را جویا شد.

دوره آموزشی مرکز آموزش و تربیت محیط بان در دومین دوره در سال جاری با ظرفیت ۱۰۰ محیط بان از سراسر کشور به اجرا درآمده که با اجرای یک دوره دیگر تمام محیط بانان استانها آموزشهای اولیه اسلحه شناسی، مسایل حقوقی را خواهند آموخت و دوره های تکمیلی نیز در سال جاری تدوین و اجرا می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha