۲۳ خرداد ۱۴۰۲، ۸:۵۶
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 85138713
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

محیط‌بانی از مشاغل سخت و شایسته تقدیر است

کرج - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز گفت: سختی شغل محیط بانی را باید هرچه بیشتر در افکار عمومی تبیین کرد تا اهمیت این شغل برای همگان آشکار شود.

" مرتضی ولی پوری " دوشنبه شب در نشست و آیین تجلیل از محیط بانان استان البرز افزود: حفظ محیط زیست و جلوگیری از تخریب آنها باید به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود و برابر مرّ قانون با متخلفان محیط زیست برخورد شود.
وی اظهار کرد: حفاظت از محیط زیست و طبیعت یک اصل جدی است که فرصت را فراهم می‌کند تا مردم زندگی بهتر و سالم‌تری داشته باشند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز بیان کرد: اهمیت شغل و کارکرد محیط بانی برای حفاظت از محیط زیست بسیار مهم است، چنانچه محیط بانی وظایفش را نادیده بگیرد همه زحمات برای حفظ محیط زیست به هدر خواهد رفت.
ولی پوری گفت: باید اقدامات لازم برای حمایت از حیات وحش و بازدرندگی از شکار غیرمجاز در این زمینه به عمل آید و در این زمینه تا جای ممکن به محیط زیست کمک شود.

سختی شغل محیط بانی بیشتر تبیین شود


همچنین معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز در نشستی در جریان آخرین وضعیت موضوعات محیط زیستی استان البرز در حوزه‌های مختلف محیط زیست طبیعی، محیط زیست انسانی و منابع انسانی قرار گرفت و کارت همیار محیط زیست و پوشش سازمانی محیط بانی از سوی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان به معاون استاندار اهدا شد.
دراین همایش محیط بانان نمونه البرزی به مناسبت هفته گرامیداشت محیط زیست تقدیر شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha