فرمانده سپاه امام رضا(ع): شهید جمهور به کنگره شهدای خراسان رضوی برکت می‌دهد

مشهد - ایرنا - فرمانده سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی گفت: ما به دنبال برگزاری کنگره‌ای در تراز ملی هستیم و شهادت آیت‌الله رییسی به عنوان سیدالشهدای خدمت، به این کنگره بیش از پیش برکت می‌دهد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی سپاه امام رضا (ع)خراسان رضوی، «سردار سیدهاشم غیاثی» روز سه‌شنبه در نشست هماهنگی کمیته‌های ستاد کنگره ملی ۱۸ هزار شهید استان با اشاره به حادثه تلخ شهادت آیت‌الله رییسی و یاران خدمتگزارش، افزود: با این حادثه شهید جمهور خود را به کنگره ملی ۱۸ هزار شهید خراسان رضوی رساند.

وی با اشاره به آسیب‌شناسی کنگره‌های ملی در سبزوار و نیشابور، اضافه کرد: تلاش ما بر این است با تکیه بر نقاط قوت این ۲ کنگره و تعمیم آن به دیگر استان‌ها، در اجرای کنگره‌ها تحول جدی ایجاد کنیم.

فرمانده سپاه خراسان رضوی اظهار کرد: هفت هزار دیدار با خانواده شهدا در سال جاری، جزو برکات همین کنگره‌ها بود که بر تداوم آن تاکید داریم و این موضوع با کمک ستادهای شهرستانی تقویت می‌شود.

به گزارش ایرنا خراسان رضوی با حدود ۳۰۰ هزار رزمنده در دوران دفاع مقدس، ۱۷ هزار و ۲۸۴ شهید، ۴۹ هزار و ۷۲۹ جانباز و سه‌هزار و ۳۹۷ آزاده برای تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی و حفظ تمامیت ارضی کشور تقدیم کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha