ارزیابی عملکرد و بررسی میزان خدمت‌رسانی ۶۶ دستگاه اجرایی استان تهران

تهران بزرگ - ایرنا - معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران از اجرای فرایند ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی پایتخت خبر داد و گفت: براساس اقدامات انجام شده میزان خدمت‌رسانی ۶۶ دستگاه اجرایی این استان بررسی شد.

به گزارش ایرنا از سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران، علی شیرین روز سه‌شنبه با اشاره به اینکه فرایند ارزیابی دستگاه‌های اجرایی استان تهران مربوط به عملکرد سال ۱۴۰۲ از اردیبهشت ماه سال جاری آغاز شده است، افزود: ۶۶ دستگاه اجرایی در شاخص‌های عمومی و اختصاصی مورد ارزیابی اولیه قرار گرفتند و این فرایند تا دهم خردادماه ادامه خواهد داشت.

وی اظهار کرد: رضایتمندی مردم از خدمات دستگاه‌های اجرایی، ارتقای بهره‌وری و عدالت به عنوان مهمترین محورهای شاخص‌های عمومی و همچنین ماموریت‌ها و وظایف اصلی و برنامه‌های دستگاه‌ها نیز به عنوان محورهای اختصاصی ارزیابی در نظر گرفته شده است.

ارزیابی عملکرد و بررسی میزان خدمت‌رسانی ۶۶ دستگاه اجرایی استان تهران

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران اضافه کرد: دستگاه‌های اجرایی برای ارائه درخواست تجدیدنظر در نتایج ارزیابی، می‌توانند از ۱۲ تا ۲۴ خرداد از طریق سامانه معنا (مدیریت عملکرد نظام اداری) اقدام کنند.

وی ادامه داد: نتیجه ارزیابی انجام شده پس از تایید شورای راهبری توسعه مدیریت و سرمایه انسانی استان تهران به سازمان اداری و استخدامی کشور ارسال می‌شود و دستگاه‌های اجرایی برتر نیز در جشنواره شهید رجایی سال جاری مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha