شهید جمهور بازوی توانمند رهبری در احیای آرمان های انقلاب بود

قزوین - ایرنا - معاون فرهنگی و تربیتی دانشگاه فرهنگیان کل کشور اظهار کرد: شهید آیت الله سید ابراهیم رییسی امید انقلاب اسلامی و بازوی توانمند رهبر حکیم انقلاب اسلامی بود که در راه خدمت به مردم آسمانی شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حمیدرضا ابراهیمی بعدازظهر سه‌شنبه در مراسم نخستین اجلاسیه شهدای دانشجو - معلم استان قزوین در سالن شهید رجایی دانشگاه فرهنگیان اظهار کرد: این روزها ملت ایران وقتی به عکس شهید آیت اله سید ابراهیم رییسی نگاه می کنند، اشک در چشمان آنها حلقه می زند و عزادار این واقعه دردناک هستند.

وی ادامه داد: در آستانه ولادت امام رضا (ع) در زمستان سال ۵۶ خبر شهادت سید مصطفی خمینی، فرزند امام راحل قلب ایرانیان را فشرد و با از گذشت سالیان طولانی دوباره در روز ولادت امام رضا (ع) سید بزرگوار آیت الله ابراهیم رییسی به درجه والای شهادت رسید و در جوار این امام عزیز جا گرفت.

ابراهیمی گفت: شهیدان افتخار مردم ایران هستند و امروز شاهدیم که شهید آیت الله رییسی، روشن کننده مسیر زندگی کسانی شده که کمتر او را می شناختند.

به گفته این مسوول، همه ما باید مسیر شهدا را سرلوحه زندگی قرار دهیم و در انجام کارها همانند رییس جمهور شهید تلاش و کوشش داشته باشیم و برای آبادانی و عزت کشور وقت بگذاریم.

معاون فرهنگی و تربیتی دانشگاه فرهنگیان کل کشور خاطرنشان کرد: آیت الله رییسی و هیات همراه ایشان دارای خلقیات و روحیات انقلابی و نگهدارنده آرمان های جمهوری اسلامی بودند که خدمت گذاری به مردم را به دیگر مسوولان آموختند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha