ساده زیستی و خدمت جهادگرانه ویژگی بارز شهید جمهور بود

قزوین - ایرنا - معاون رسانه شورای وحدت استان قزوین گفت: ساده زیستی و خدمت جهادگرانه از ویژگی های بارز شهید جمهور و هیات همراه ایشان بود.

سعید عباسی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: شهادت رسیدن انسان به سرچشمه نور و نزدیک شدن به هستی مطلق است و هر کسی نمی تواند به این درجه و مقام الهی برسد مگر اینکه ویژگی های خاصی داشته باشد که جهادگر بودن شهید آیت الله سیدابراهیم رییسی و هیات همراه ایشان باعث شد خداوند مهر شهادت را بر پیشانی آنها بزند.

وی ادامه داد: شهید آیت الله رییسی از مردم و برای مردم بود و درد مردم را می دانست و راهکارهایی که ارایه می کرد برای مردم شیرین و دلچسب بود چرا که در تلاش بود تا کشور از ریشه و پایه ساخته شود به همین دلیل به شریف ترین جایگاه رسید.

عباسی ادامه داد: عملکرد آن شهید در بسیاری از حوزه های اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و ورزشی به ویژه در بخش راه و مسکن و همچنین صنعت بسیار پربار بود و ایشان به علت در به وجود آمدن مشکلات در این حوزه ها می پرداخت و در تمام بخش های جامعه در خدمت مردم و کشور بود.

این مسوول با بیان اینکه واقعه پیش آمده نشان داد خداوند ارزش بسیار زیادی به شخصی که برای مشکلات مردم قدم برمی دارد، عطا می کند، گفت: شهید جمهور می توانست اصلا با بالگرد به آن منطقه نرود و صرفا از راه دور مدیریت را انجام می داد اما همواره پای کار مشکلات این جامعه بود.

به گفته وی، مشکلات عدیده ای که طی سال های گذشته در کشور وجود داشت اما در دل بحران شخصیتی به رییس جمهوری رسید که بسیار ساده زیست و بااخلاص بود و افق رهبری را پیاده سازی کرد.

معاون رسانه شورای وحدت استان قزوین خاطرنشان کرد: دشمنان این سرزمین بدانند که باز هم شخصیت های دیگری در کشور ما هستند که ادامه دهنده راه این شهیدان بزرگوار باشند تا کشور به آبادانی و پیشرفت برسد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha