۸ خرداد ۱۴۰۳، ۲۱:۱۶
کد خبر: 85492762
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هیات اجرایی انتخابات ریاست جمهوری در ملارد مشخص شد

ملارد - ایرنا - اعضای اصلی و علی‌البدل هیأت اجرایی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان ملارد مشخص شدند.

به گزارش ایرنا سرپرست فرمانداری شهرستان ملارد عصر روز سه‌شنبه در جلسه انتخاب این اعضا، با اشاره به اینکه خون شهیدان خدمت برای کشور برکت به همراه دارد، گفت: شهید آیت‌الله رییسی برای همیشه به عنوان رئیس‌جمهور خادم و محبوب، در دل ملت ایران ماندگار شد.

«امین اسدی» تصریح کرد: با مدد گرفتن از روح متعالی و خون پاک شهیدان خدمت، برای اعتلا و شکوه و عظمت ایران اسلامی در همین مسیر پیش خواهیم رفت.

وی اضافه کرد: خون مطهر این شهیدان روی زمین نمانده و به لطف خداوند آرمان‌های آنها همانند سردار دلها، شهید سلیمانی تکثیر خواهد شد.

«اسدی» تشییع پیکر شهید آیت‌الله رئیسی و دیگر شهدای خدمت را پیام واضح برای بدخواهان و دشمنان ملت ایران برشمرد و افزود: با انرژی مضاعف و دغدغه‌مندی بیشتر، انتخابات باشکوهی را برگزار می‌کنیم و این مسیر پرفروغ را ادامه می‌دهیم.

فرماندار ملارد به توصیف‌های مقام معظم رهبری درباره شهید رئیسی در فرمایشات و پیام‌های تسلیت‌شان اشاره کرد و آنها را آرام‌بخش و هرکدام از این توصیف‌ها را چراغ راه و الگوی رفتاری برای مدیران دولتی عنوان کرد.

رئیس هیات اجرائی انتخابات شهرستان ملارد نیز در ادامه، هم‌افزائی، امیدآفرینی، اصلاح نواقص و برجسته‌سازی نقاط قوت در برگزاری انتخابات پیش‌رو را یادآور شد و از دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات خواست در برگزاری انتخابات روز هشتم تیرماه چهار راهبرد اساسی رهبری یعنی رقابت، سلامت، امنیت و مشارکت را سرلوحه همه امور قرار دهند.

به گزارش ایرنا در این جلسه پس از انجام فرآیند رای‌گیری از بین ۳۰ نفر از معتمدان مورد تأیید هیات نظارت در شهرستان ملارد، به ترتیب آقایان سعید تیموری‌راد، محمد جداخانی، اکرم چراغی، فرهاد دانش‌بیات، عبدالرضا ولی‌محمدی، جعفر امینی‌راد، سیدمجتبی کریمی و محمد اکبری به عنوان اعضای اصلی هیأت اجرایی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری انتخاب شدند.

همچنین آقایان مجید غیاثی‌پور، سیدجابر بیات، حامد مولایی، مسلم هاشمی و اصغر بیات نیز به عنوان اعضای علی‌البدل هیأت اجرایی انتخابات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان ملارد انتخاب و معرفی شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha