سمیعی: تا آخرین ثانیه برای قهرمانی می‌جنگیم/ اراک و مشهد اولویت ما برای دیدار با پیکان است

تهران- سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال تهران با بیان اینکه تا آخرین ثانیه برای قهرمانی در لیگ برتر می‌جنگیم، گفت: هنوز محل دیدار با پیکان مشخص نیست و قرار است به زودی اعلام شود، اما اولویت ما برای این دیدار حساس، برگزاری در اراک و مشهد است!

به گزارش سه‌شنبه شب ایرنا،‌ فرشید سمیعی در پایان بازی استقلال با گل‌گهر سیرجان که با برتری یک بر صفر تیمش همراه شد، عنوان کرد: بازیکنان نهایت تلاش خود را کردند و از زحمات آنها ممنون هستم. ان‌شاالله در بازی آخر نیز پرقدرت ظاهر می‌شوند. مسابقات ادامه دارد و هنوز امیدواریم و باید ببینیم تا بازی آخر چه اتفاقی رخ می‌دهد.

وی در خصوص محل بازی هفته پایانی استقلال و پیکان، اظهار داشت: هنوز محل بازی با پیکان مشخص نیست و قرار است به زودی اعلام شود. بازی قبلی پیکان با تماشاگر برگزار شده و بازی ما نیز باید اینگونه باشد. مشهد و اراک در اولویت ماست ولی بازم بستگی به جلسات دارد.

سرپرست باشگاه استقلال در مورد شکایت برخی از داوران از این باشگاه، عنوان کرد: هیچ چیزی ابلاغ نشده است و صحت ندارد.

سمیعی در پایان خاطرنشان کرد: وقتی شما مدیر و هوادار باشید، بازی‌ها روی شما اثر خواهد گذاشت. صد در صد برای بازی روز شنبه دوباره پرامید و قدرت برخواهیم گشت. تیم هم همینطور است، دوباره پرقدرت برخواهد گشت. به امید خدا تا آخرین ثانیه و تا آخرین دقایق دنبال پیروزی و فتح جام خواهیم بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha