سمیعی: نکونام به استقلال برنامه داده است/ درباره مدیرعامل هیات مدیره تصمیم می‌گیرد

تهران- ایرنا- سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال گفت: نکونام به استقلال برنامه داده و کار را پیش خواهد برد و به طور حتم در فصل آینده تیمی قدرتمندتر خواهیم داشت.

به گزارش ایرنا، فرشید سمیعی سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال شنبه شب در پایان دیدار این تیم با پیکان که منجر به پیروزی دو بر صفر و نائب قهرمانی آبی‌پوشان تهرانی شد، اظهار داشت: اول از همه باید از هواداران استقلال تشکر ویژه‌ای داشته باشم، هوادارانی که در سرما و گرما یاور و پشتیبان استقلال بودند، آنها شایسته و لیاقت این را داشتند که تیم محبوبشان در پایان فصل جام را بگیرد اما این اتفاق رخ نداد.

وی افزود: استقلال علیرغم اینکه ترکیب فوق‌العاده‌ای در مقایسه با رقیبان نداشت، خوب پیش رفت، در فوتبال ایران تا حالا سابقه نداشته است که تیمی در پایان فصل بتواند ۶۷ امتیاز کسب کند اما نتواند قهرمان شود، اینها مرهون حمایت هواداران، درایت کادر فنی و غیرت و تلاش خستگی‌ناپذیر بازیکنان است.

سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: استقلال بزرگ است و بزرگ خواهد ماند، این تیم بزرگ‌ترین و پرافتخارترین تیم ایران در قاره آسیا است و به طور حتم این تیم در فصل آینده افتخار بزرگ و با ارزشی را برای هواداران به ارمغان می‌آورد.

سمیعی در خصوص حضور یکی از مدیران هولدینگ خلیج فارس در رختکن، پاسخ داد: وارد رختکن نشد. یک لحظه بازیکنان را کنار زمین دیدند، خسته نباشید گفتند و از تلاش‌های‌شان تشکر کردند و به‌عنوان نماینده هولدینگ تأکید کردند به حمایت خود از باشگاه ادامه خواهند داد.

وی درباره اینکه جواد نکونام فصل آینده نیز سرمربی استقلال خواهد بود یا خیر، گفت: نکونام برنامه به استقلال داده است، او کار را پیش خواهد برد و به طور حتم در فصل آینده تیمی قدرتمندتر خواهیم داشت.

سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال در پاسخ به این پرسش که برای ادامه همکاری با جواد نکونام، چقدر شما تصمیم‌گیرنده هستید. آیا امکان دارد هولدینگ خلیج فارس تصمیم دیگری بگیرد؟ گفت: در گذشته استقلال مدیرعامل‌محور بوده است. به این دلیل که سهامداری نبود که بتواند تزریق بودجه کند و پشت باشگاه باشد. به این علت که مجلس شورای اسلامی در سال ۹۳ مصوبه‌ای داشت و کمک به ورزش قهرمانی را ممنوع کرد، اما از این به بعد باشگاه مالک‌محور است که از طریق هیات مدیره تصمیمات خود را اتخاذ می‌کند.

سمیعی ادامه داد: مدیرعامل هم در چارچوب مصوبات هیات مدیره فعالیت می‌کند. بنابراین فرقی نمی‌کند چه کسی مدیرعامل باشد. در حال حاضر هولدینگ خلیج فارس به‌عنوان مالک باشگاه استقلال، مبلغ سنگینی برای تملک باشگاه پرداخته و قرار است هزینه سنگینی هم بابت تقویت تیم و رسیدگی به زیرساخت‌ها بپردازد. هولدینگ نقطه نظراتش را از طریق هیات مدیره خودش اعمال می‌کند.

وی تاکید کرد: درباره مدیرعامل باشگاه استقلال هیات مدیره تصمیم نهایی را اتخاذ خواهد کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha