زنده روح: نتیجه مساوی عادلانه بود/ بعد از جام حذفی تصمیم‌گیری می‌کنم

تهران- ایرنا- هافبک گل‌گهر سیرجان گفت: فکر می‌کنم نتیجه مساوی عادلانه بود ولی روی تجربه‌ای‌ که استقلال داشت به گل رسید و برنده بازی شد.

به گزارش ایرنا، احمد زنده‌روح بازیکن تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان سه‌شنبه شب در پایان دیدار با استقلال اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود و هر دو تیم شناخت خوبی از یکدیگر داشتند. فکر می‌کنم نتیجه مساوی عادلانه بود ولی روی تجربه‌ای که استقلال داشت به گل رسید و برنده بازی شد.

وی در خصوص عملکرد بد گل‌گهر در نیم فصل دوم گفت: واقعیت این است که ما در نیم فصل دوم خیلی مصدوم داشتیم. چند بازیکن اصلی ما مدام دچار مصدومیت می‌شدند و ریتم بازی ما از دست رفت و نتوانستیم نتایج خوبی بگیریم. امیدوارم فصل به خوبی برای ما تمام شود.

بازیکن گل‌گهر در واکنش به اینکه از کدام تیم‌های لیگ برتری پیشنهاد دارد عنوان کرد: ما جام حذفی را نیز در پیش رو داریم و منتظر هستم فصل تمام شود تا بعد از آن تصمیم گیری کنم.

زنده روح در واکنش به اینکه در روزهای اوجش به سربازی رفت، خاطرنشان کرد: اتفاقی بود که باید رخ می‌داد و امیدوارم از این به بعد اتفاقات بهتری برایم رخ دهد. متاسفانه در بدترین زمان این اتفاق برای من رخ داد و چون این شرایط را تجربه کردم دوست ندارم برای بازیکنی این اتفاق رخ دهد اما چیزی هست که باید رخ دهد. دو سال از بهترین دوران فوتبال من از دست رفت که می‌توانست اتفاقات بهتری برای من رخ دهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha