فیلم| سرمربی مس رفسنجان: حرف زدن در فوتبال راحت است

کرمان - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان با اشاره به حضور مسئولان این شهرستان در تمرین این تیم گفت: حرف زدن در فوتبال راحت است اما باید به عمل برسد و من فکر می‌کنم که وظیفه همه ما مراقبت و حمایت از این تیم است. 

به گزارش ایرنا، محرم نویدکیا سه‌شنبه شب در نشست خبری پس از شکست سه بر ۲ تیمش مقابل استقلال خوزستان، افزود: اینکه تیم برای بازی با ملوان با اتوبوس به انزلی رفته از دیدگاه من بهانه است و شاید عده‌ای با این سخنان بخواهند مسئولیت را از دوش خود بردارند.

وی در ادامه با تبریک این برد استقلال خوزستان اظهار داشت: این تیم در نیمه نخست نمایش خوبی داشت و جسورانه بازی کرد؛ زمانی که در خانه سه گل دریافت می‌کنیم یعنی در ساختار دفاعی خیلی بد بودیم.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: اینکه می‌گویید تیم مس به دلیل حضور در جام حذفی، برای مسابقات لیگ برتر فوتبال انگیزه کافی ندارد، به من برمی‌گردد که نتوانستم این تیم را آماده کنم؛ پیروزی در این بازی می‌توانست جایگاه تیم مس رفسنجان را ۲ تا سه پله در جدول رده‌بندی بالا ببرد.

وی عنوان کرد: اینکه چه تیمی قهرمان می‌شود یا سقوط می‌کند تفاوتی برای من ندارد و بازی با کیفیت بالا، نظم و انضباط تیمی برای من مهم است اما متاسفانه امروز مقابل استقلال خوزستان خوب نبودیم.

نویدکیا ادامه داد: خوب بازی نکردیم و تکرار اینگونه بازی‌ها باعث ایجاد مشکل برای تیم فوتبال مس رفسنجان خواهد شد لذا باید از امروز این مسابقه را آنالیز کرده و روی نقاط ضعف و مشکلاتمان کار کنیم.

دیدار تیم‌های فوتبال مس رفسنجان و استقلال خوزستان شامگاه سه‌شنبه و در هفته ۲۹ رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور با نتیجه سه بر ۲ به نفع آبی پوشان خاتمه یافت.

تیم مس رفسنجان پس از این بازی ۳۵ امتیازی شد و در جایگاه دهم جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال کشور قرار گرفت و استقلال خوزستان نیز ۲۵ امتیازی شد و در رتبه پانزدهم باقی ماند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha