۹ خرداد ۱۴۰۳، ۱۰:۲۸
کد خبرنگار: 907
کد خبر: 85492996
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

استاندار خراسان‌شمالی: ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جوان انتقال یابد

بجنورد- ایرنا- استاندار خراسان شمالی گفت:‌ کتاب‌های حوزه دفاع مقدس گنجینه ای برای آیندگان است و باید این ارزش ها به جوانان و نوجوانان انتقال یابد.

به گزارش ایرنا محمدرضا حسین نژاد روز چهارشنبه در آیین رونمایی از ۴۲ عنوان کتاب دفاع مقدس در بجنورد اظهار کرد: ایستادگی ایران در برابر استکبار جهان و صبر خانواده ها در شهادت چند فرزند از ارزش های بسیار با اهمیت است و باید برای نسل امروز و نسل های بعد حفظ شود.

وی علت این عزت ایران و تداوم آن را نهادنیه شدن فرهنگ ایثار و شهادت دانست و گفت: آموزه های ارزشمند و تاثیر گذار دفاع مقدس روشنایی بخش آینده کشور به ویژه نسل جوان است.

استاندار خراسان شمالی گفت: در میان خاطرات باید بخش ها و حوزه های اثرگذار آن کشف و به صورت گلچین در اختیار مخاطب قرار گیرد.

وی افزود: تاریخ حماسه های دفاع مقدس سرشار از رشادت، درس پایمردی و آموزه های ارزشمند بوده که باید به نسل ها انتقال یابد.

استاندار خراسان‌شمالی: ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جوان انتقال یابد

امام جمعه بجنورد: شهید رییسی مردم حقیقت و اخلاص بود

همچنین نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی به شهادت آیت الله رئیسی اشاره کرد که برکت درگذشت شهادت گونه رییس جمهور بیش از ۴۰ سال دوران خدمتی ایشان بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری افزود: شهادت آیت الله رئیسی فاصله میان مردم و مسوولان را که دشمنان به آن دامن می زدند از بین برد و مردم متوجه حقیقت، اخلاص، دلسوزی و در میدان بودن این شخصیت شدند.

امام جمعه بجنورد با بیان اینکه شهید رئییس به الگوی خدمت تبدیل شد گفت: برای مدیریت اسلامی و مدیران دینی کسی که در راه خداوند شهید شود، خداوند او را عزیز، بزرگ، جادوانه و اثرگذار می کند.

آیین رونمایی از ۴۲ کتاب حوزه دفاع مقدس با حضور مسوولان فرهنگی، نویسندگان و خانواده های شهدا در سالن اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان شمالی برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha