۹ خرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۱۸
کد خبر: 85493111
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

۱۵ عنوان برنامه فرهنگی ویژه سی‌وپنجمین سالگرد امام راحل در خمین تدارک شد

خمین - ایرنا - فرماندار خمین گفت: ۱۵ عنوان برنامه فرهنگی، هنری و اجتماعی ویژه سی‌وپنجمین سالگرد عروج ملکوتی امام خمینی (ره) در این شهرستان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حمید کمانکش روز چهارشنبه در نشست هماهنگی ستاد سی و پنجمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در دفتر امام جمعه خمین، افزود: هر ساله همزمان با ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی۲ برنامه در مرقد امام راحل در تهران و بیت تاریخی امام در خمین برگزار می‌شود و برنامه خمین در استان از اهمیت زیادی برخوردار است.

وی ادامه داد: به منظور برگزاری باشکوه ویژه برنامه‌های ارتحال در خمین، چهار کمیته در این شهرستان تشکیل شده است.

فرماندار خمین اظهار کرد: تعداد قابل توجهی موکب به منظور پذیرایی از شرکت کنندگان در مراسم ارتحال تدارک دیده شده است.

کمانکش ادامه داد: ویژه‌ برنامه‌هایی از ۱۱ تا ۱۶ خردادماه امسال برای آیین ارتحال امام خمینی(ره) در خمین تدارک شده است و دستگاه‌های اجرایی باید از تمام ظرفیت خود برای برگزاری مطلوب این آیین استفاده کنند.

وی یادآور شد: ویژه‌ برنامه روز ۱۴ خرداد با حضور مسئولان استانی و شهرستانی، اختتامیه رویداد ملی شعر روح الله و سوگواره شهدای خدمت، غبارروبی محل تولد امام با حضور کانون‌های خدمت رضوی استان، دعای ندبه، گردهمایی آزادگان و ایثارگران، گردهمایی مدیران دانشگاه های آزاد سراسر کشور، محافل انس با قرآن و یادواره شهدای روستای یوجان از جمله برنامه‌های سی و پنجمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در خمین است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha