فیاضی: نمایندگان باید نگاه ملی به مسائل مختلف داشته باشند

تهران- ایرنا- منتخب مردم محمودآباد در مجلس گفت: باید نگاه ملی نمایندگان بر نگاه منطقه ای آنان ارجحیت داشته باشد و اگر آنان مسائل منطقه ای خود را دنبال می کنند باید این پیگیری ها برای مسائل منطقه ای در چارچوب مصالح ملی باشد.

عبدالوحید فیاضی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایرنا گفت: با توجه به اینکه مجلس دوازدهم کار خود را با شروع یک دولت جدید آغاز می کند مسئولیت و وظیفه اش سنگین تر است.

منتخب مردم نور و محمودآباد در مجلس ضمن تأکید بر ضرورت امیدآفرینی مجلس دوازدهم در جامعه اظهار داشت: امیدآفرینی در چند بعد اتفاق می افتد یک بعد این است که ما در امیدآفرینی به جای پمپاژ ناامیدی در جامعه با فرهنگ سازی به سمت امیدآفرینی برویم.

وی افزود: بخش مهم تر کار این است که ما امیدآفرینی را با عملکردمان نشان دهیم مجلس باید در انجام وظایف قانونی خود در بعد قانون گذاری و نظارت به گونه ای عمل کند که پیام امید را به جامعه مخابره کند و مردم این پیام را از مجلس دریافت کنند که مجلس می خواهد گره از مشکلات مردم باز کند و در مسیر حل مشکلات جامعه قدم بردارد.

فیاضی اضافه کرد: اما اگر ما مجلسی داشته باشیم که از همان روز اول به بحث و جدل بر سر مسائل حاشیه ای بپردازد این بحث و جدل ها بر خلاف امیدآفرینی و برخلاف فرمایشات مقام معظم رهبری است.

منتخب مردم نور و محمودآباد در مجلس اظهار داشت: در مجلس دوازدهم باید نگاه ملی بر نگاه منطقه ای نمایندگان ارجحیت داشته باشد و نمایندگان اگر مسائل منطقه ای خود را دنبال می کنند باید این پیگیری ها برای مسائل منطقه ای در چارچوب مصالح ملی باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha