۹ خرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۳۶
کد خبر: 85493245
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سه قاچاقچی با معده‌ پر از تریاک در کاشمر دستگیر شدند

مشهد-ایرنا- فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر گفت: سه قاچاقچی که یک کیلو و ۲۵۰ گرم تریاک را با قصد قاچاق بلعیده بودند در این شهرستان دستگیر شدند.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ حسن مشهدی روز چهارشنبه در تشریح این خبر افزود: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان حین کنترل یکی از جاده های کاشمر به راننده و سرنشینان یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ مشکوک شدند و این خودرو را به منظور بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی ادامه داد: مأموران با هماهنگی مقام قضایی پس از انجام بررسی های تکمیلی موادمخدر یاد شده را که سه متهم قصد داشتند در پوشش مسافر آن ها را از طریق بلع قاچاق کنند، کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر گفت: مأموران پلیس موادمخدر همچنین موفق شدند یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ دیگر را که به همراه خودرو ذکر شده با متهمان در طول مسیر همراهی می کرد را شناسایی و توقیف کنند.

مشهدی با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضایی تصریح کرد: مبارزه بی امان با موادمخدر یکی از مأموریت های مهم پلیس محسوب می شود و شهروندان با اعلام موارد مشکوک به مرکز ۱۱۰ می توانند پلیس را در این زمینه یاری کنند.

جمعیت شهرستان کاشمر بر اساس آمار مراکز بهداشت شهرستان ۱۶۳ هزار نفر اعلام شده است که ۱۱۵ هزار نفر در شهرهای کاشمر و "فرگ قلعه" و بقیه در ۲۵ روستای این شهرستان سکونت دارند.

مرکز شهرستان کاشمر در ۲۳۰ کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha