درجه ۲۷ شهرداری در کشور ارتقا یافت

۹ خرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۰۸
کد خبر: 85493555
درجه ۲۷ شهرداری در کشور ارتقا یافت

تهران- ایرنا- مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و مدیریت توسعه شهری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از ابلاغ درجه‌های جدید ۲۷ شهرداری از سوی وزیر کشور به استانداران در خردادماه امسال خبر داد و گفت: این فرایند پس از بررسی مدارک ارسالی در کارگروه ساماندهی درجه‌بندی شهرداری‌ها در معاونت امور شهرداری‌های این سازمان انجام شد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، رضا مهدی‌زاده افزود: بر این اساس درجه شهرداری مراغه در استان آذربایجان‌شرقی به ۱۰، درجه شهرداری‌های بروجن در استان چهارمحال‌ و بختیاری و زرند در استان کرمان به ۹ و درجه شهرداری خلخال در استان اردبیل به ۸ ارتقا یافت.

وی ادامه داد: همچنین شهرداری های تفرش در استان مرکزی، سرعین در استان اردبیل و قره ضیاءالدین در استان آذربایجان‌ غربی به ۷ ، شهرداری های بلداجی در استان چهارمحال‌ و بختیاری، زاهدشهر در استان فارس و سلطانیه در استان زنجان به ۶ ارتقا یافت.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و مدیریت توسعه شهری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور افزود: درجه شهرداری های زرگرمحله و کوهی خیل در استان مازندران، بهمن در استان فارس، جولکی در استان خوزستان، دامنه در استان اصفهان، سگزآباد در استان قزوین، سوزا در استان هرمزگان، ملک آباد در استان خراسان‌ رضوی و نظام‌شهر در استان کرمان به ۵ ارتقاء یافت.

وی اظهارداشت: درجه شهرداری های ارد در استان فارس، تیتکانلو در استان خراسان شمالی، روداب در استان خراسان‌ رضوی، سلفچگان در استان قم، گوگ‌تپه در استان آذربایجان‌غربی، نیر در استان یزد و هشتجین در استان اردبیل به ۴ و درجه شهرداری کوپن در استان فارس هم به ۳ ارتقاء یافت.

به موجب دستورالعمل ابلاغی وزارت کشور، شهرداری‌هایی که چهار سال از زمان ابلاغ آخرین درجه آنها گذشته، می‌توانند پیشنهاد ارتقا درجه خود را بعد از تائید استانداری به سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور ارسال کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha