هلاکت دست‌کم ۷ نظامی صهیونیست در رفح/ کمین القسام برای ارتش اسرائیل

تهران-ایرنا- گردان‌های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس امروز چهارشنبه از هلاکت دست کم ۷ نظامی ارتش رژیم صهیونیستی عملیاتی ترکیبی در شهر رفح در جنوب نوار غزه خبر داد.

به گزارش ایرنا به نقل از شبکه الجزیره، گردان‌های القسام اعلام کرد که روز گذشته در عملیاتی ترکیبی گروهی از نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی را وارد کمینی در شرق رفح کرد و با استفاده از بمب ۴ نفر از آن‌ها را کشته ‌و تعدادی دیگر را مجروح کرد.

این گردان ها همچنین اعلام کرد: در عملیاتی در شرق رفح نیز ۲ نظامی صهیونیست را به هلاکت رساندیم و در تلاش بودیم که یک نظامی دیگر را اسیر کنیم که دشمن او را به هلاکت رساند و سپس یک بالگرد کشته‌ها و مجروحان صهیونیست را به جای دیگری منتقل کرد.

گردان های القسام همچنین موفق شدند یک نظامی صهیونیست را در منطقه الشوکه در شرق شهر رفح به هلاکت برسانند.

یک بولدوزر ارتش رژیم صهیونیستی از نوع "D۹" نیز با گلوله الیاسین ۱۰۵ در منطقه تل زعرب در محله تل السلطان در غرب رفح هدف گردان های القسام قرار گرفت.

این گردان ها همچنین توانستند یک بمب را در مسیر یک گروه ۱۵ نفره از نظامیان اشغالگر در منطقه استادیوم الفدایی در محله التنور در شرق شهر رفح منفجر کنند که منجر به کشته و زخمی شدن آنها منجر شد.

گردان شهدای الاقصی شاخه نظامی جنبش فتح نیز امروز اعلام کرد که یک دستگاه تانک مرکاوا ارتش رژیم صهیونیستی را در محله تل السلطان در شهر رفح هدف قرار داده و تلفاتی به نظامیان این رژیم وارد کرده است.

رسانه های صهیونیستی تاکنون به سانسور شدید ارتش اسرائیل در اعلام آمار تلفات خود اعتراف کرده‌اند؛ اقدامی که به دلیل شمار بالای تلفات نظامیان صهیونیست در جنگ علیه نوار غزه و ترس از واکنش‌های بیشتر داخلی در سرزمین‌های اشغالی، انجام گرفته است.

رسانه‌های صهیونیستی پیشتر فاش کردند که آمار زخمی‌هایی که ارتش رژیم صهیونیستی اعلام می‌کند، با آماری که بیمارستان‌های این رژیم ارایه می‌دهند، اختلاف زیادی دارد.

شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی پیشتر اعلام کرده بود که ارتش این رژیم از مقام‌های بیمارستان‌ها خواسته است تا بدون هماهنگی با ارتش، هیچ آماری از تلفات منتشر نکنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha