تکذیب پاداش استقلال به شمس آذر

تهران-ایرنا- گفته می شد باشگاه استقلال قرار است به بازیکنان شمس آذر در صورت پیروزی مقابل پرسپولیس پاداش بدهد که این خبر تکذیب شد.

به گزارش ایرنا، مسابقات هفته بیست و نهم لیگ برتر برای دو مدعی اصلی قهرمانی یعنی استقلال و پرسپولیس اهمیت فراوانی داشت. استقلال چشم انتظار شکست یا تساوی پرسپولیس در قزوین بود که این اتفاق رخ نداد. قبل از آغاز این دیدار گفته می شد باشگاه استقلال قرار است به بازیکنان و کادرفنی شمس آذر پاداش بدهد.

مبلغی هم از سوی مدیران باشگاه شمس آذر به حساب کادرفنی و بازیکنان شمس آذر واریز شد که این پاداش به دلیل پیروزی هفته قبل مقابل ملوان و از حساب باشگاه قزوینی پرداخت شده بود.

این واریز پول باعث شد تا شائبه هایی درباره کمک استقلال به شمس آذر به وجود بیاید. عده ای اعتقاد داشتند این مبلغ را استقلالی ها به باشگاه شمس آذر داده اند تا میان کادرفنی و بازیکنان تقسیم کنند. یکی از بازیکنان شمس آذر در این مورد می گوید: «باشگاه چند روز قبل از بازی با استقلال پولی به حساب ما واریز کرد. این همان پاداش برد ما مقابل ملوان بود که توسط باشگاه پرداخت شد. البته مدیران باشگاه قول دادند که اگر مقابل پرسپولیس هم به پیروزی برسیم، پاداش ویژه ای برای مان در نظر گرفته اند که متاسفانه این اتفاق رخ نداد.»

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha