۹ خرداد ۱۴۰۳، ۱۸:۰۲
کد خبر: 85493903
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۴۸۰ هزار نفر متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در فارس هستند

شیراز- ایرنا- سرپرست اداره کل راه و شهرسازی فارس گفت: افزون بر ۴۸۰ هزار نفر در این استان در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد تقاضای ۱۷۱ هزار نفر به تایید نهایی رسیده است.

به گزارش ایرنا، ناصر رضایی، چهارشنبه در بازدید از پروژه‌های نهضت ملی مسکن شهرستان‌های شرقی این استان افزود: به منظور افزایش کیفیت ساخت و سرعت گرفتن روند اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن و به دنبال بررسی‌های میدانی، تصمیماتی اتخاذ و به سازندگان ابلاغ شد.

وی، در بازدید از پروژه نهضت ملی مسکن سروستان گفت: در این شهرستان سه هزار و ۵۰۱۰ نفر در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد یک هزار و ۵۳۸ نفر به تایید نهایی رسیده‌اند.

او اظهار کرد: همچنین در این شهرستان، برای ۸۲۲ نفر زمین تامین شده، ۷۹۹ نفر واریز وجه اولیه را انجام داده‌ اند و برای ۸۱۶ واحد نیز پروانه ساختمانی صادر شده است.

رضایی گفت: در شهرستان فسا نیز ۲۰هزار و ۸۱۳ نفر در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده‌اند که هشت هزار و ۲۷۱ نفر تایید نهایی شده و پنج هزار و ۶۵۷ نفر واریز وجه انجام دادند.

۴۸۰ هزار نفر متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در فارس هستند

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی فارس افزود: در این شهرستان تاکنون برای ۱۰ هزار و ۶۳۸ واحد زمین تامین شده و برای پنج هزار و ۶۳۸ واحد پروانه ساختمانی صادر شده و سه هزار و ۸۰۰ واحد نیز در حال ساخت است.

رضایی ادامه داد: در شهرستان زرین دشت نیز ۱۴ هزار و ۷۸۹ نفر برای نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده‌اند که پنج هزار و ۱۴۸ نفر تایید نهایی شده اند، سه هزار و ۴۰۸ نفر اقدام به واریز وجه کرده اندو برای ۲ هزار و ۹۷۰ واحد پروانه ساختمانی صادر شده و سه هزار و ۸۴۰ واحد نیز در دست ساخت است.

وی، در جریان بازدید از پروژه‌های نهضت ملی مسکن شهرستان داراب هم گفت: در این شهرستان نیز ۲۳ هزار و ۳۵۰ نفر ثبت نام کرده‌اند که هشت هزار و ۹۹۵ نفر تایید نهایی شده‌اند و پنج هزار و ۴۶۴ واحد نیز در حال ساخت است.

او اظهار کرد: در شهرستان نی ریز هم ۱۰ هزار و ۴۳۹ نفر در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده‌اند که یک هزار ۶۸۳ واحد در دست ساخت است.

رضایی گفت: امیدواریم با همکاری مردم و سازندگان بتوانیم پروژه‌های مذکور را تکمیل کنیم و در موعد مقرر تحویل متقاضیان دهیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha