۹ خرداد ۱۴۰۳، ۱۹:۵۰
کد خبرنگار: 1429
کد خبر: 85493971
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار ایلام: راه‌اندازی بازارچه‌های محلی در تثبیت قیمت‌ها موثر است

ایلام - ایرنا - استاندار ایلام گفت: راه‌اندازی میدان میوه و تره‌بار و بازگشت کشتارگاه دام ایلام به چرخه تولید که در تثبیت قیمت‌ها نقش موثری دارند از مطالبات مردم است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، "حسن بهرام‌نیا" روز چهارشنبه در نشست ستاد تنظیم بازار این استان، اظهار کرد: تشدید نظارت بر بازار و پایش و کنترل قیمت‌ها، مورد توجه دولت سیزدهم است و انتظار می رود نظارت‌ها و بازرسی‌ها مضاعف‌تر از گذشته باشد.

وی یادآور شد: اگر بازارچه‌های محلی نیازمند احیا و تقویت هستند باید در اسرع وقت فرمانداری‌ها روی این موضوعات متمرکز شوند.

استاندار ایلام افزود: روند واگذاری کشتارگاه دام به بخش خصوصی و پس از آن به شهرداری در مرحله نهایی اجرای احکام است و پس از طی همه مراحل اداری، در اسرع وقت تعیین تکلیف شود.

بهرام نیا تصریح کرد: در راستای حفظ حق و حقوق بیت‌المال حداکثر طی ۱۰ روز، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار و مدیرکل پشتیبانی امور دام استان با حضور در مرکز پیگیر واگذاری نهایی کشتارگاه دام باشند.

استاندار ایلام: راه‌اندازی بازارچه‌های محلی در تثبیت قیمت‌ها موثر است

استاندار ایلام گفت: با همکاری و اهتمام اداره کل راه و شهرسازی استان، سرانجام زمین به شهرداری واگذار شده است و اکنون یک سرمایه‌گذار پای‌کار، آماده است که ضرورت دارد فرماندار ایلام در جلسه شورای ترافیک شهرستان، تمهیدات لازم را برای ایجاد راه دسترسی و تکمیل زیرساخت‌ها از جمله آب، برق و گاز اتخاذ کند.

وی با اشاره به آغاز فعالیت تسطیح میدان میوه و تره‌بار، عنوان کرد: انتظار می‌رود این عملیات شتاب گیرد و تا پایان سال، میدان میوه و تره‌بار شهر ایلام مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha