۲ نمایشگاه تخصصی در مشهد گشایش یافت

۹ خرداد ۱۴۰۳، ۲۲:۳۹
کد خبر: 85494062
۲ نمایشگاه تخصصی در مشهد گشایش یافت

مشهد-ایرنا- نمایشگاههای تخصصی گلخانه و کشت گلخانه‌ای و ملزومات و تجهیزات منزل شامگاه چهارشنبه در نمایشگاه بین‌المللی مشهد آغاز به کار کرد.

به گزارش ایرنا ، سرپرست نمایشگاه بین‌المللی مشهد در حاشیه افتتاح این نمایشگاهها به خبرنگار ایرنا گفت: ساخت و تجهیز گلخانه، ادوات و تجهیزات باغبانی، کنترل بهینه تجهیزات وابسته از زمینه های فعالیت این نمایشگاه است.

رضا صفری افزود: معرفی تولیدکنندگان داخلی و تولیدات ساخت داخل، ایجاد فضای مناسب جهت مذاکرات تخصصی صنایع مرتبط و آشنایی با تکنولوژی های نوین کشت وکار درمباحث کشت گلخانه‌ای از جمله اهداف این نمایشگاه است.

وی یادآورشد: این نمایشگاه در محیطی به وسعت ۳ هزار مترمربع و در سالن مفاخر برای استقرار شرکت های حاضر پیش بینی شده تا محصولات و کالاهای تولیدی و به روز خود را به بازدید عموم بگذارند.

سرپرست نمایشگاه بین‌المللی مشهد در خصوص تعداد مشارکت کنندگان در اولین نمایشگاه تخصصی گلخانه ، کشت گلخانه ای ، تجهیزات و صنایع وابسته نیز گفت: تعداد کل مشارکت کنندگان ۷۰ شرکت است که تعداد مشارکت داخل استان خراسان رضوی ۲۳ شرکت و مابقی مربوط به استان های خراسان شمالی، خراسان جنوبی، اصفهان ،آذربایجان شرقی ، مرکزی ، تهران ، قزوین، بوشهر ، کرمان ، یزد ، فارس ، همدان و مازندران است.

صفری در خصوص دهمین نمایشگاه ملزومات و تجهیزات منزل ادامه داد: این نمایشگاه طبق برنامه ریزی تقویم نمایشگاهی مشهد قراربود از دوم تا پنجم خردادماه امسال برگزارشود اما به دنبال حادثه تلخ سقوط هلیکوپتر و شهادت رییس‌جمهور محبوب وهیات همراه ایشان کنسل و مقرر گردید همزمان با اولین نمایشگاه گلخانه وکشت گلخانه ای برگزار شود.

وی اضافه کرد: این نمایشگاه در محیطی به وسعت پنج هزار مترمربع با مشارکت ۸۶ شرکت در سالن های فردوسی‌ و عطار دایر شده است.

صفری ادامه داد: از این شمار ۶۹ شرکت مربوط به استان خراسان رضوی و مابقی از استان های تهران ، مازندران و آذربایجان شرقی است.

وی بیان کرد: این ۲ نمایشگاه تا ۱۲ خرداد ماه برای بازدید علاقه مندان از ساعت ۱۶ الی ۲۱ دایر است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha