۱۰ خرداد ۱۴۰۳، ۰:۰۱
کد خبر: 85494095
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

قهرمانان لیگ برتر آب‌های آرام مشخص شدند

۱۰ خرداد ۱۴۰۳، ۰:۰۱
کد خبر: 85494095
قهرمانان لیگ برتر آب‌های آرام مشخص شدند

تهران- ایرنا- در پایان شش مرحله رقابت لیگ آبهای آرام بحر گستر پارس قهرمان بانوان و ملوان نداجا قهرمان آقایان شدند.

به گزارش ایرنا، در مسابقات لیگ آبهای آرام بانوان تیم‌های نوین البرز، پترو پالایش تجهیز سما، پارس جنوبی، عقاب نهاجا، بحر گستر پارس و نوین تهران در بخش بانوان و عقاب نهاجا، میداف بوشهر، ملوان نداجا، پارس جنوبی و کارن کاسپین در بخش مردان رقابت در ۶ مرحله رقابت کردند. در ادامه این رقابت‌ها مرحله ششم و پایانی مسابقات انجام شد.

قایقرانان زنان و مردان در این مرحله در ۱۶ دور رقابت کردند.

در کایاک ماراتن ۳۲۰۰ متر مردان علی آقامیرزایی از ملوان نداجا، عباس حسینی از ملوان نداجا و ابوالفضل جنتی از کارن کاسپین اول تا سوم شد.

در کانوی ماراتن ۳۲۰۰ مردان عادل مجللی از پارس جنوبی، محمد عباسی از ملوان نداجا و محمدنبی رضایی از ملوان نداجا سوم شدند.

در کایاک ماراتن ۳۲۰۰ متر بانوان الناز شفیعیان از بحر گستر پارس مقام اول، تانیا کارگرپور از بحر گستر پارس مقام دوم و گلناز غضنفریان از پارس جنوبی مقام سوم را به دست آوردند.

در کانوی ماراتن ۳۲۰۰ متر بانوان هدیه خیرآبادی از بحر گستر پارس، نسترن خیرالهی از بحر گستر پارس و هستی ناصری از پارس جنوبی اول تا سوم شدند.

در کایاک دونفره ۵۰۰ متر مردان امیرحسین آقامیرزایی و علی آقامیرزایی از ملوان نداجا، امیررضا اولادیان و یزدان زراعت‌کار از میداف بوشهر و امیررضا برزگر و علیرضا خمسه از پارس جنوبی رده‌های اول تا سوم را کسب کردند.

در کانوی دونفره ۵۰۰ متر مردان نبی رضایی و محمد عباسی از ملوان نداجا اول، عادل مجللی و شایان حسینی از پارس جنوبی دوم و شاهو ناصری و کیا اسکندانی از میداف بوشهر سوم شدند.

در کایاک دونفره ۵۰۰ متر بانوان الناز شفیعیان و تانیا کارگرپور از بحر گستر پارس، هلیا طالبی و صوفیا پاکروان از پارس جنوبی و عسل کاظمی و مریم آقایی از عقاب نهاجا اول تا سوم شدند.

در کانوی دونفره ۵۰۰ متر بانوان هدیه خیرآبادی و زهرا مطهر از بحر گستر پارس، هیوا افضلی و هستی ناصری از پارس جنوبی و مائده شورگشتی و مهرناز صدیق فرشیان از عقاب نهاجا مقام‌های اول تا سوم را به دست آوردند.

در کایاک چهارنفره ۲۰۰ متر مردان پارس جنوبی با ترکیب پوریا شریفی، امیررضا برزگر، علیرضا خمسه و سپهر ساعتچی اول، میداف بوشهر با ترکیب علیرضا جهان‌نما، محراب آسایش خورشید و یزدان زراعت‌کار و امیررضا اولادیان دوم و ملوان نداجا با ترکیب امیرحسین آقامیرزایی، امیررضا خانی، عباس حسینی و داریوش محمدی سوم شدند.

در مسابقه امدادی ۴ در ۲۰۰ متر بانوان پارس جنوبی با ترکیب گلناز غضنفریان، هیوا افضلی، ترنم اکبرزاده و هستی ناصری رده اول، بحر گستر پارس با ترکیب ارشین رضانژاد، زهرا مطهر، هدیه خیرآبادی و کیانا گلبندها رده دوم و عقاب نهاجا با ترکیب مهسا گرجی، مهرناز صدیق فرشیان، مبینا بهبود و فاطمه موسوی رده سوم را به خود اختصاص دادند.

در کایاک یکنفره ۲۰۰ متر مردان محمد میرزایی از عقاب نهاجا، علیرضا خمسه از پارس جنوبی و امیرحسین آقامیرزایی از ملوان نداجا اول تا سوم شدند.

در کانوی یکنفره ۲۰۰ متر مردان محمدنبی رضایی از ملوان نداجا، عادل مجللی از پارس جنوبی و کیا اسکندانی از میداف بوشهر مقام‌های اول تا سوم را به دست آوردند.

در کایاک یکنفره ۲۰۰ متر بانوان ترنم اکبرزاده از پارس جنوبی اول، مریم آقایی از عقاب نهاجا دوم و ارشین رضانژاد از بحر گستر پارس سوم شدند.

در کانوی یکنفره ۲۰۰ متر بانوان هیوا افضلی از پارس جنوبی، مائده شورگشتی از عقاب نهاجا و باران جعفری از نوین تهران اول تا سوم شدند.

در مسابقه امدادی ۴ در ۲۰۰ متر مردان پارس جنوبی با ترکیب پوریا شریفی، شایان حسینی، عادل مجللی و سپهر ساعتچی اول شدند، ملوان نداجا با ترکیب علی آقامیرزایی، محمدنبی رضایی، پارسا علیان و داریوش محمدی در رده دوم قرار گرفت و میداف بوشهر با ترکیب محراب آسایش خورشید، محمدرضا پیشگاهی، کیا اسکندانی و شاهو ناصری جایگاه سوم را از آن کردند.

در کایاک چهارنفره ۲۰۰ متر بانوان تیم پارس جنوبی با ترکیب صوفیا پاکروان، هلیا طالبی، گلناز غضنفریان و ترنم اکبرزاده اول، بحر گستر با ترکیب ارشین رضانژاد، سما یاسمی و کیانا گلبندها دوم و عقاب نهاجا با ترکیب عسل کاظمی، پرنیان شیری، مهسا گرجی و فاطمه موسوی سوم شدند.

بر این اساس در پایان ۶ مرحله رقابت در بخش بانوان بحر گستر پارس با ۵۲۹ امتیاز قهرمان شد، پارس جنوبی با ۴۶۳ امتیاز در رده دوم قرار گرفت و عقاب نهاجا با ۳۹۲ امتیاز جایگاه سوم را کسب کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha