عملیات ضد صهیونیستی در کرانه باختری؛ قهرمانان فلسطینی میان صهیونیست‌ها بمب منفجر کردند
عکس آرشیو است

تهران- ایرنا- رسانه‌های فلسطین از انفجار یک بمب دست‌ساز از سوی قهرمانان فلسطینی در میان نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در جنوب کرانه باختری خبر دادند.

به گزارش بامداد پنجشنبه ایرنا، شبکه فلسطین الیوم به نقل از منابع محلی اضافه کرد که این بمب دست‌ساز در ایست‌بازرسی شرق «طوباس» در جنوب کرانه باختری در میان نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی منفجر شده است.

تاکنون جزئیات بیشتری در این باره منتشر نشده است.

انفجار این بمب دست ساز در میان نظامیان ارتش رژیم اسرائیل پس از آن انجام شد که ساعاتی پیش عملیات ضد صهیونیستی در ایست بازرسی عورتا در جنوب شرق نابلس در کرانه باختری منجر به هلاکت ۲ نظامی این رژیم و مجروحیت تعدادی دیگر از آنها شده بود.

رسانه‌های فلسطین همچنین از یورش گسترده نظامیان رژیم اسرائیل پس از این عملیات ضد صهیونیستی به شهرهای رام الله، البیره، نابلس و طولکرم در کرانه باختری خبر می‌دهند.

منابع اسرائیلی اعلام کردند که مجری عملیات محل را ترک کرده است.

شبکه اخبار فلسطین نیز اعلام کرد که طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۸ عملیات علیه نظامیان رژیم صهیونیستی در کرانه باختری انجام شده است که در نتیجه آنها ۲ نظامی ارتش اسرائیل در عملیات ضد صهیونیستی در نابلس به هلاکت رسیدند و سه نظامی دیگر این رژیم نیز بر اثر انفجار بمب دست ساز در طوباس مجروح شده‌اند.

همچنین به یک خودرو نظامی ارتش اسرائیل از نوع جیپ خساراتی وارد شد و درگیری‌هایی بین نیروهای مقاومت فلسطین و نظامیان رژیم اسرائیل در شهرک صهیونیست نشین «جان نیر» در جنین و شهرک صهیونیست نشین «بیت حیفر» در طولکرم به وجود آمد.

شبکه «الجزیره» نیز بامداد پنجشنبه گزارش داد که توپخانه و جنگنده‌های رژیم صهیونیستی در حال انجام حملاتی به شهر «رفح» در جنوب نوار غزه هستند.

در این گزارش آمده است که در ۲۴ ساعت گذشته، ۲۱ فلسطینی از جمله چند کودک در حملات ارتش رژیم صهیونیستی به رفح شهید شده‌اند.

به گزارش ایرنا، همزمان با آغاز عملیات طوفان الاقصی، مبارزان و جوانان فلسطینی در کرانه باختری و قدس اشغالی نیز عملیات‌هایی را در پاسخ به جنایت‌های وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی علیه اهالی غزه انجام داده‌اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha