۱۰ خرداد ۱۴۰۳، ۸:۵۹
کد خبرنگار: 5508
کد خبر: 85494203
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

مصری‌ها یکصدا شعار« اسرائیل ساقط باد» سر دادند

تهران- ایرنا- مراسم تشییع دومین شهید مصری نیز در میان شعارهای ضدصهیونیستی و حمایت از مقاومت فلسطین در استان الفیوم این کشور برگزار شد.

به گزارش امروز پنجشنبه ایرنا، رای الیوم در گزارشی به تشییع جنازه باشکوه نظامی مصری «اسلام ابراهیم» که به دست نظامیان صهیونیست در گذرگاه رفح کشته شده اشاره کرده و آورده است: در مراسم تشییع جنازه دومین شهید مصری «اسلام ابراهیم» که از سوی اسرائیل کشته شد، شعارهای اسرائیل ساقط باد سر داده شد.

رای الیوم نوشت: ساکنان روستای «سنهور» در استان «الفیوم» مصر، جنازه شهید اسلام ابراهیم که به علت شدت جراحات وارده ناشی از درگیری میان ارتش رژیم صهیونیستی و مصر در رفح در بیمارستان به شهادت رسید را تشییع کردند. پس از انتهای مراسم، امام مصری علیه رژیم صهیونیستی موضع گیری و از خداوند خواست که صهیونیستها را نابود کند.

وی دعا کرد: خداوندا قدرتت را به ما نشان بده که توانا و قادر هستی. احدی از آنها(صهیونیستها) را باقی نگذار.

امام این مراسم به دعا علیه رژیم صهیونیستی اکتفا نکرد و برای رزمندگان فلسطینی نیز این چنین دعا کرد: پروردگارا یار و یاور آنها باش.

پس از موضع گیری امام مراسم، مصری ها یکصدا شعار دادند؛ «اسرائیل ساقط باد»، «ای شهید آرام بخواب و آسوده باش ما مبارزه را ادامه می دهیم» و نیز شعار «لا الله الا الله اسلام حبیب الله»، سر دادند.

رای الیوم نوشت: نکته قابل توجه مشارکت گسترده زنان مصری در این مراسم بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha