حساسیت به حقوق مردم و بیت‌المال از ویژگی‌های برجسته شهید رئیسی بود

اردبیل - ایرنا - استاندار اردبیل حساسیت به حقوق مردم و بیت‌المال را از ویژگی‌های برجسته شهید سیدابراهیم رئیسی عنوان کرد و گفت: مردم با حضور پرشور در پای صندوق‌های رای و انتخاب فرد اصلح زمینه خدمتگزاری صادقانه را فراهم کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، سیدحامد عاملی روز پنجشنبه در گفت و گویی با تشریح ویژگی‌های شهید آیت‌الله سیدابراهیم اظهارکرد: شهید آیت‌الله رئیسی به تاسی از امام رئوف، علی ابن موسی‌الرضا شخصیت رئوفی داشت. به شدت خیرخواه بود و در هر زمینه‌ای تلاش می‌کرد مسائل و مشکلات مردم را حل کند.

وی اضافه کرد: علاوه بر این ایشان بسیار فروتن بود و هیچ گاه خود را بزرگتر از دیگران نمی‌دید و همواره سعی کرد با رافت و محبت با دیگران رفتار و تعامل کند.

استاندار اردبیل با اشاره به ویژگی‌های مدیریتی آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی گفت: بعید بود شهید آیت‌الله رئیسی در جلسه‌ای حضور داشته باشد و از آن جلسه بدون نتیجه و تصمیم بیرون بیاید.

وی حساسیت به حقوق مردم و بیت‌المال را از ویژگی‌های برجسته شهید جمهور عنوان کرد و گفت: وقتی به مشهد تشریف می‌برد و در این سفر هم کاری بود و هم قصد زیارت داشت، هزینه بلیت را خودشان می‌داد و می‌گفت چون خودم قصد زیارت دارم باید هزینه بلیت را خودم پرداخت کنم.

عاملی با تاکید بر لزوم تداوم راه و منش آیت‌الله رئیسی اظهار کرد: مسیری که باید طی شود خدمتگزاری واقعی به مردم و کشور است و همه ما باید تلاش کنیم و ببینیم ما برای مردم و کشور چه کاری می‌توانیم انجام دهیم نه اینکه مترصد باشیم که از کشور و انقلاب به ما چه می‌رسد.

استاندار اردبیل صداقت با مردم را از ویژگی‌های برجسته شهید آیت‌الله رئیسی ذکر کرد و گفت: با مردم صداقت داشته باشیم و مردم احساس نکنند که حرف و عمل ما باهم نمی‌خواند ، مردم نشان دادند که مسیر را شناخته‌اند.

وی ابراز امیدواری کرد مردم با حضور پرشور و جدی در انتخابات هشتم تیرماه داشته باشند و مسیر خدمتگزاری صادقانه را با انتخاب اصلح تضمین کنند.

عاملی با بیان اینکه اهتمام و تلاش همه ما معطوف به ساختن آینده بهتر برای کشور باشد، اضافه کرد: فردی که قرار است در هشتم تیرماه به ریاست جمهوری برسد باید عشق و علاقه قلبی و حقیقی به مردم داشته باشد ، به مردم نگاه ابزاری نداشته و به دنبال رفع گرفتاری‌ها و مسائل مردم باشد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha