سرمربی تیم ملی: نسل جدید وزنه برداران افت چند سال گذشته را جبران می‌کنند

کیش- ایرنا- سرمربی تیم ملی وزنه برداری ایران با اشاره به پوست اندازی انجام شده در تیم ملی، گفت: با نسل جدید وزنه برداران کشور، افت چند سال گذشته را جبران خواهیم کرد.

نواب نصیرشلال روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا با اعلام اینکه حدود ۹۰ درصد تیم ملی وزنه برداری کشور را اعضای جدید تشکیل می‌دهند، اظهار کرد: طی این یک سال و ۲ ماهی که تیم ملی را تحویل گرفتیم، تلاش کردیم تا به حفظ حرمت پیشکسوتان و قهرمانان سابق، یک نسل جدیدی از وزنه برداران کشور را در عرصه جهانی معرفی کنیم.

وی ادامه داد: اعضای جدید تیم ملی وزنه برداری آماده، مدعی و بسیار با انگیزه به کار خود ادامه می‌دهند؛ ما به یک دستی مد نظر خود تقریبا دست یافتیم.

المپیکی‌های تیم ملی آماده هستند

سرمربی تیم ملی وزنه برداری با بیان اینکه ۲ سهمیه ایران در بازی‌های المپیک قطعی شده است، افزود: البته سهمیه ‌های وزنه برداری المپیک در جهان کاهش یافته و هر کشور از این پس به جای ۶ فقط سه سهمیه خواهد داشت؛ که ۲ سهمیه ایران تا به این لحظه قطعی شده است.

وی اضافه کرد: امیدواریم بتوانیم سهمیه سوم را نیز برای کشورمان کسب کنیم؛ المپیکی‌های وزنه برداری شرایط و آمادگی خوبی دارند؛ علی داوودی پس از مسابقات جهانی که در شرایط بسیار خوبی قرار داشت، کمی فشار تمرینات را کاهش دادیم و تا یک ماه آتی به بهترین نسخه از خود خواهند رسید.

اردوی کیش برای تیم ملی یک فرصت است

نصیرشلال با قدردانی از شرایط محیا شده در جزیره کیش برای میزبانی از اردوی تیم ملی وزنه برداری کشور، بیان کرد: حدود ۱۰ روز از این سپری شده و سه هفته دیگر ادامه خواهد داشت؛ شرایط خوبی داریم و تقریبا تمامی موارد مورد نیز اردو در آرامش کامل از سوی مسوولان ورزش کیش تامین شده است.

وی با بیان اینکه جزیره کیش شرابط میزبانی از مسابقات ملی را دارد، گفت: آب و هوای پاک، جزیره بدون ترافیک و آرامش موجود در کیش، این جزیره را به یکی از بهترین مناطق برای برگزاری اردوهای تیم ملی تبدیل کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha