۱۰ خرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۱۶
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85494432
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دما در ۵ شهرستان بوشهر به فراتر از ۴۴ درجه سانتیگراد رسید

بوشهر-ایرنا- کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: دما در پنج شهرستان استان در ۲۴ ساعت گذشته با تداوم روند افزایشی دما به فراتر از ۴۴ درجه سانتیگراد رسید.

«پیام مساعدی» روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: در مدت یاد شده دما در کنگان و دیر به ۴۸ و در اهرم، برازجان و خورموج به ۴۵ درجه سانتیگراد رسید.

وی بیان کرد: دما در جم، عسلویه، دیلم، خارگ، گناوه و بوشهر نیز به ترتیب به ۴۳، ۴۲، ۴۰، ۳۸، ۳۵ و ۳۴ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر تصریح کرد: با توجه به نقشه‌های پیش بینی هواشناسی امروز و فردا وضعیت جوی آرامی بر استان و خلیج فارس حاکم است.

مساعدی ادامه داد: از روز شنبه با افزایش سرعت وزش بادهای شمالی، تلاطم دریا و خیزش گردوخاک در سطح استان پیش‌بینی می‌شود و نفوذ گردوغبار فرامنطقه‌ای نیز در این مدت دور از انتظار نیست.

وی افزود: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف و در برخی نقاط همراه با غبار محلی و گاهی وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر عنوان کرد: در مدت یاد شده جهت وزش باد در استان بوشهر به طور غالب غربی تا شمال غربی گاهی شمال شرقی با سرعت هشت تا ۲۸ گاهی تا ۳۴ کیلومتر در ساعت و ارتفاع موج دریا ۳۰ تا ۹۰ گاهی تا ۱۲۰ سانتیمتر پیش‌بینی می‌شود.

وی بیان کرد: فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ساعت ۰۲:۵۹ دقیقه بامداد، جزر اول ساعت ۰۶:۰۴، مد دوم ساعت ۱۲:۲۲ و جزر دوم ساعت ۲۰:۱۳ خواهد بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha