۱۰ خرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۲۶
کد خبرنگار: 5508
کد خبر: 85494536
T T
۵ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

تداوم ضربات گیج کننده رزمندگان مقاومت لبنان و فلسطین به مواضع اشغالگران

تهران- ایرنا- ضربات رزمندگان مقاومت لبنان و فلسطین به مواضع و استحکامات نظامیان صهیونیست ادامه دارد.

به گزارش امروز پنجشنبه ایرنا به نقل از المیادین، رزمندگان سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین مواضع نظامیان صهیونیست را در حومه تل زعرب در غرب شهر رفح با خمپاره هدف قرار داد.

سرایا القدس همچنین از عملیات مشترک با قسام و انهدام تجهیزات نظامی صهیونیست در شرق رفح خبر داد.

رزمندگان مقاومت فلسطین با آرپی جی و «تاندوم»، جنگ افزارهای رژیم صهیونیستی را هدف قرار دادند.

سرایا القدس همچنین بیان کرد: با گلوله مرکز تجمع نظامیان دشمن صهیونیست را در منطقه العبد جبر در اردوگاه «بینا» در جنوب شهر رفح هدف قرار دادیم.

قسام هم در بیانیه ای اعلام کرد که یک گروه متشکل از ۵ نظامی صهیونیست را در شرق محله «التنور» در شهر رفح در جنوب غزه با بمب ضد نفرهدف قرار داده و شماری از آنها را کشته و برخی دیگر را زخمی کرده است.

همزمان ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد که یک موشک کروز از سمت شرق و یک پهپاد ارسال شده از سمت لبنان را رهگیری کرده است.

از سوی دیگر منابع صهیونیست اعلام کردند که صدای آژیر خطر در «کریات شمونا» و شهرک های اطراف آن در شمال اراضی اشغالی از بیم حمله پهپادی حزب الله به صدا درآمده است.

خبرنگار الجزیره نیز از شنیده شدن صدای آژیر خطر در شهرک «المطله» در مرز با لبنان به دنبال رخنه پهپادی خبر داد.

به گزارش ایرنا، با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در این باره رسانه‌های صهیونیستی بارها اعتراف کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha