کشتی آزاد جام تختی؛ مراسم افتتاحیه قبل از فینال ۵ وزن نخست برگزار شد

زنجان- ایرنا- مراسم افتتاحیه چهل و چهارمین دوره مسابقات کشتی آزاد جام تختی با حضور مسئولان کشوری و لشکری استان زنجان برگزار شد.

به گزارش عصر پنجشنبه ایرنا، این مراسم با حضور محسن افشارچی استاندار، علیرضا فیروزفر شهردار، احمد خداوردی مدیرکل سازمان برنامه و بودجه، جواد بازرگان مدیرکل ورزش و جوانان، عباس محمدی رئیس هیات کشتی استان و جمع دیگری از مسئولان کشوری و لشکری زنجان برگزار شد.

در ابتداب مراسم آیاتی چند از کلام الله مجید تلاوت و بعد از آن سرود ملی ایران در سالن نواخته شد. همچنین در بخشی از برنامه یاد و خاطره شهدای خدمت به ویژه آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور فقید ایران گرامی داشته شد.

بازرگان در افتتاحیه این رقابت‌ها با تسلیت شهادت خادم‌الرضا، آیت‌الله رییسی گفت: تلاش داریم که تمام وعده‌های شهید رییسی را به بهترین شکل انجام دهیم.

وی همچنین به ورزشکاران و مسئولان کشتی ارمنستان و افغانستان حاضر در این مسابقات، خیر مقدم گفت. یکی از مرشدان جوان استان زنجان نیز اشعاری در وصف ائمه اطهار و مرام پهلوانی سرود.

افشارچی نیز در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت گفت: این برای زنجان افتخار است که میزبان جام جهان پهلوان تختی است و امیدوارم این میزبانی مایه خیر و برکت برای کشتی استان باشد. امیدوارم ورزشکاران و میهمانان این استان در جام تختی با خاطره خوش زنجان را ترک کنند.

پس از برگزاری مسابقات نوبت صبح، نفرات راه‌یافته به دیدارهای فینال مسابقات پنج وزن نخست مشخص شدند که اسامی آن‌ها به شرح زیر است:

۵۷ کیلوگرم:

فینال: مهدی ویسی – میلاد والی زاده

نیمه نهایی:

مهدی ویسی ۳ – مانوئل خنزرتسیان (ارمنستان) صفر

یونس اردلان ۱ – میلاد والی زاده ۱۲

۶۵ کیلوگرم:

فینال: آرمین حبیب زاده – پیمان نعمتی

امیرحسین سبزعلی ۶ – آرمین حبیب زاده ۱۰

هرچیا مارگاریان ۱ (ارمنستان) – پیمان نعمتی ۲

۷۴ کیلوگرم:

فینال: محمد بخشی – مهدی یوسفی حاجی وار

محمد بخشی ۶ – حسین محمد آقایی ۴

امیرحسین حسینی ۴ – مهدی یوسفی ۱۴

۸۶ کیلوگرم:

فینال: رضا سلیمانیان – محمدحسین نوروزیان

محمدحسین نوروزیان ۸ – علی منصوری ۶

رضا سلیمانیان ۲ – هادی شرفبیانی یک

۹۷ کیلوگرم:

فینال: مهدی حاجیلوئیان – علیرضا رکابی

مصطفی نجفی صفر – مهدی حاجیلوئیان ۱۱

سید آرین سجادی صفر – علیرضا رکابی ۱۱

تا دقایق دیگر رقابت‌های فینال و رده‌بندی پنج وزن نخست این پیکارها آغاز می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha