تشییع شهدای خدمت صحنه قدرشناسی مردم از کارگزاران حکمرانی دینی بود

اراک - ایرنا - قائم مقام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: آیین تشییع پیکر شهید جمهور و شهدای خدمت صحنه قدرشناسی ملت از کارگزاران حکمرانی دینی بود.

به گزارش ایرنا، سیدمحمد هاشمی عصر پنجشنبه در آیین بزرگداشت شهدای خدمت در مصلی بیت‌المقدس اراک، افزود: ملت رشید ایران از هر طیف و گرایش سیاسی در آیین تشییع شهدای خدمت حضور پیدا کردند تا جامعه جهانی شاهد ارادت این ملت به کارگزاران حکمرانی دینی باشد.

وی ادامه داد: ملت ایران در فاصله پنج سال ۲ داغ سنگین شهید سلیمانی و شهید رئیسی را دید اما در تشییع پیکر این شهدای والامقام سنگ تمام گذاشت و وحدت و یکپارچگی خود را به منصه ظهور رساند.

قائم‌ مقام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مدارای سیاسی مبتنی بر روحیه انقلابی را ویژگی مشترک شهیدان سلیمانی و رئیسی عنوان کرد و گفت: شهید رییسی مثل شهیدان رجایی و بهشتی ولایت مدار و انقلابی به معنای واقعی بود و توجه خاصی به قشر محروم و مستضعف داشت.

هاشمی اظهار کرد: شهید والامقام رئیسی با وجود اینکه در بالاترین سطح مدیریت اجرایی کشور قرار داشت، خود را سرباز مقام معظم رهبری می‌دانست و همواره گوش به فرمان معظم‌له بود.

وی اضافه کرد: شهید رییسی از روحیه‌ای برخوردار بود که با تمام طیف‌ها و گرایش‌های سیاسی ارتباط حسنه داشت.

قائم مقام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از ابراز احساسات کارگران واحدهای تولیدی اراک که بازگشت رزق خود را مرهون شهید رئیسی می‌دانند، قدردانی کرد و گفت: حل مشکلات صنایع یکی از برنامه‌های اولویت‌دار شهید جمهور بود و در سه سال گذشته تعداد زیادی از واحدهای صنعتی راکد به چرخه تولید بازگشتند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha